У ЄС почали розслідування щодо Meta через недостатню протидію фейкам перед виборами
Єврокомісія розпочала розслідування щодо компанії Meta, яка володіє Facebook та Instagram, через недостатню протидію дезінформації перед виборами до Європарламенту.
Про це йдеться в повідомленні Єврокомісії, передає Укрінформ.
“Ми розпочинаємо офіційне провадження проти Meta, оскільки підозрюємо її в порушенні зобов’язань Акта про цифрові послуги щодо оманливої реклами та політичного контенту, а також щодо ненадання дослідникам, журналістам та учасникам виборчого процесу інструментів моніторингу в реальному часі та ефективних механізмів для виявлення незаконного контенту”, – заявив єврокомісар з питань внутрішньої торгівлі Тьєррі Бретон.
Порушення, у яких підозрюють Meta, охоплюють політику та практику щодо оманливої реклами та політичного контенту в сервісах компанії.
Окрім цього, вони стосуються відсутності ефективного моніторингу виборчого контенту в режимі реального часу напередодні виборів до Європарламенту в червні на тлі того, як у Meta анонсували припинення дії CrowdTangle – інструменту загальнодоступної статистики, який дозволяє стежити, аналізувати та звітувати про те, що відбувається з публічним контентом у соцмережах.
Також Єврокомісія підозрює, що механізм позначення незаконного вмісту в сервісах Meta, а також механізми відшкодування збитку користувачам і внутрішні механізми подання скарг не відповідають Акту про цифрові послуги. Там додали, що в компанії існують недоліки в наданні дослідникам доступу до загальнодоступних даних.
Що відомо про Акт про цифрові послуги
Як повідомляв ІМІ, у серпні 2023 року в Європейському Союзі набув чинності Акт про цифрові послуги, який зобов'язує інтернет-платформи видаляти незаконний контент, інакше їх очікує штраф на суму до 6% їхнього світового обігу за порушення правил.
Закон стосується 19 платформ, зокрема восьми соцмереж (Facebook, TikTok, X, раніше відомої як Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest і Snapchat), п’ятьох онлайн-магазинів (Amazon, Booking.com, китайський AliExpress і німецький Zalando), магазинів застосунків Google Play та App Store, пошуковиків Google і Bing, а також сервісів Google Maps і Wikipedia.
У квітні 2024 року державний секретар Франції в справах Європи Жан-Ноель Барро заявив, що майже всі країни ЄС стають мішенню російської інтернет-пропаганди перед виборами до Європарламенту, які відбудуться на початку червня – 25 із 27 країн.
Help us be even more cool!