ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Українці частіше дивляться YouTube, ніж телебачення, – дослідження

20.09.2021, 13:47
Фото – hromadske.ua
Фото – hromadske.ua

Майже половина українців на сьогодні користується скопійованою музикою, тобто завантаженою з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати, а також частіше дивляться YouTube, ніж телебачення.

Про це свідчать результати дослідження дослідницької компанії Gradus Research, презентовані 17 вересня, повідомляє Укрінформ.

“Під час дослідження звичок та вподобань щодо користування аудіо, відео та паперового копіювання опитано тисячу жінок та чоловіків від 18 до 60 років. Усі вони мешкають у містах з населенням 50 тисяч жителів та більше”, – розповіла директорка і засновниця Gradus Research Євгенія Близнюк.

За її словами, на сьогодні 42% респондентів споживають скопійований музичний контент, тобто завантажений з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати. 24% опитаних користуються музикою, отриманою через стрімінгові сервіси, 14% – придбаною на офіційних носіях інформації, ще 13% завантажили її з платного ресурсу.

Водночас у структурі споживання музичного контенту все ж домінують стрімінгові сервіси: їм віддають перевагу 53% опитаних українців. 49% слухають музику, попередньо завантажену на телефон, 42% користуються радіо, 41% слухають музику в YouTube, 24 і 22% – за допомогою телевізора і месенджерів відповідно.

Щодо відеоконтенту, то 35% українців, опитаних у межах дослідження, користуються ним безкоштовно, тобто копіюють з будь-якого пристрою та ресурсу без оплати. 29% отримали відеоконтент завдяки стримінговим сервісам, 14% придбали на інших ресурсах та 13% купили вже на офіційних носіях інформації.

Водночас 54% опитаних українців найчастіше переглядають відео в YouTube, ще 41% дивляться телевізор. 40% користуються стримінговими сервісами, 39% – безкоштовними сайтами, 37% опитаних завантажують відео на телефон, 31% переглядають його в соціальних мережах та 24% – у месенджерах.

Також, як демонструє дослідження, 43% респондентів узагалі не користуються послугами з копіювання, 26% найчастіше копіюють навчальну літературу та відповідні матеріали, 12% – професійну літературу, ще 12% – різноманітні зображення.

Опитування провела дослідницька компанія Gradus Research методом заповнення анкет у мобільному застосунку. Онлайн-опитування відбиває структуру населення міст із кількістю мешканців понад 50 тисяч 18–60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Проведення – 3 серпня 2021 року з 18:50 до 21:30. Розмір вибірки: 1000 респондентів.

Liked the article?
Help us be even more cool!