У Мінцифрі повідомили, що зробили для стабілізації мобільного звʼязку під час знеструмлень
Міністерство цифрової трансформації працює над стабілізацією мобільного звʼязку під час знеструмлень. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Серед рішень, які ухвалили вже зараз:
- Оновлення вимоги Національного центру технічно-оперативного управління мережами телекомунікацій. Тепер мобільні оператори повинні забезпечити 25% мереж генераторами, щоб вони працювали 72+ години без світла, інша частина мобільної мережі має працювати 10 годин на акумуляторних батареях. Акумулятори працюють за принципом павербанка – живлять базові станції під час знеструмлень.
- Посилення перевірки за виконанням вимог. Оператори щоквартально даватимуть апдейт щодо ситуації Національного центру технічно-оперативного управління мережами телекомунікацій, а Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, перевірятиме їх.
- Розроблення постанови №352, яку вже ухвалив регулятор. Так оператори зможуть подати заявку в Обленерго, щоб установа модернізувала свої мережі, які йдуть до базових станцій. Це дасть змогу швидше заряджати акумулятори.
“Знеструмлення не повинні впливати на базові життєві потреби людей. Навіть якщо живлення немає, українці повинні мати змогу викликати швидку чи поліцію, написати рідним або отримати сповіщення про повітряну тривогу”, – наголосив Михайло Федоров.
Він також додав, що міністерство узгодило перелік обʼєктів, які повинні мати безперебійне живлення, обласні військові адміністрації передадуть його до Обленерго. Також парламент ухвалив законопроєкт про скасування мита й ПДВ на ввезення акумуляторів і генераторів.
“Крім того, працюємо над бронюванням військовозобовʼязаних співробітників ремонтних бригад. Після обстрілів енергообʼєктів та коли базові станції виходять з ладу, вони першими відновлюють роботу. Тому, щоб мережа працювала стабільно, працівники ремонтних бригад повинні й далі працювати на своїх місцях”, – зауважив міністр.
Він додав, що пізніше користувачі “Дії” зможуть повідомляти про проблеми зі звʼязком, навіть коли будуть офлайн. Під час відновлення звʼязку інформація підтягнеться. “Аналізуватимемо фідбек та працюватимемо над стабілізацією звʼязку далі”, – написав Михайло Федоров.
Як повідомляв ІМІ, у червні 2024 року директор департаменту з розвитку фіксованого інтернету Мінцифри Юрій Мацик пояснив, що під час відключень електроенергії люди масово переходять на мобільний інтернет. Це призводить до різкого зростання навантаження на мережі мобільних операторів, що, своєю чергою, спричиняє проблеми зі зв'язком.
Help us be even more cool!