У Мінцифри пояснили причину проблеми з мобільним зв’язком під час відключення світла
Під час відключень електроенергії люди масово переходять на мобільний інтернет. Це призводить до різкого зростання навантаження на мережі мобільних операторів, що, своєю чергою, спричиняє проблеми зі зв'язком.
Про це в етері телемарафону “Єдині новини” розповів директор департаменту з розвитку фіксованого інтернету Мінцифри Юрій Мацик, повідомляє “Економічна правда”.
“В Україні мережа побудована таким чином, що більшість користувачів використовують доступ до інтернету через фіксовану мережу, решта через мобільний зв’язок. При цьому 80% використання трафіку відбувається саме через фіксовану wi-fi-мережу”, – зазначив Мацик.
За його словами, в момент відключення електроенергії мобільні телефони користувачів перемикаються на стільникові дані, чим у рази збільшують навантаження на вежі мобільних операторів.
Відповідно, оператори просто не здатні впоратися зі значним зростанням кількості користувачів мобільного інтернету. Як наслідок, починають виникати проблеми зі зв’язком.
Водночас частотний ресурс мобільних операторів, від якого залежить пропускна здатність мережі, є обмеженим, і його не можна просто так збільшити.
Мацик наголосив, що громадяни самі мають подбати про стабільну роботу фіксованої мережі в себе вдома. Для цього потрібно звернутися до провайдера і з’ясувати, який час він підтримує мережу під час знеструмлення. Для тих, кому важливо постійно мати постійне під'єднання до інтернету, необхідно перейти на технологію xPON.
Наразі 1400 провайдерів в Україні пропонують під'єднання енергоефективної технології xPON.
Як повідомляв ІМІ, мобільний оператор “Київстар” виділив $90 мільйонів на подолання наслідків російської кібератаки на свої сервіси в грудні 2023 року. У компанії заявили, що атака вплинула на їхній розвиток.
Help us be even more cool!