"Слуги народу" пропонують створити Держконцерн телерадіомовлення на базі трьох установ. Серед них НСТУ
Народний депутат від фракції “Слуга народу” Олег Дунда своїм законопроєктом пропонує Верховній Раді створити Державний концерн телебачення і радіомовлення України на базі Національної суспільної телерадіокомпанії України, Державного підприємства “Мультимедійна платформа іномовлення України” і Державного агентства України з питань кіно.
Про це йдеться в його законопроєкті №6430, який він зареєстрував у парламенті 15 грудня, повідомляє Укрінформ.
Згідно із законопроєктом, Державний інформаційний концерн телебачення і радіомовлення України утворюється у формі акціонерного товариства, 100% акцій якого належить державі.
Концерн підпорядковується Кабінету Міністрів України.
Утворення концерну здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, визначених цим законопроєктом.
Статут концерну затверджує уряд.
Державний інформаційний концерн може фінансуватися завдяки:
- продажу створеного відповідно до технічних завдань телерадіоконтенту, плати за користування авторськими та суміжними правами;
- державного і місцевих бюджетів;
- орендної плати за користування технічним та студійним обладнанням Державного інформаційного концерну;
- інших надходжень, не заборонених законодавством.
У пояснювальній записці до законопроєкту зазначається, що в сучасних умовах “захист нашого інформаційного поля, створення свого якісного національного контенту є питанням національної безпеки та захисту наших громадян від споживання нав’язаного Кремлем інформаційного спаму”.
Автор документа зазначає, що аналіз чинного законодавства України в інформаційній сфері та питаннях медіа і ЗМІ доводить, що наразі в державі “майже відсутній якісний національний контент, а митці, які готові створювати цей контент, залишені майже повністю поза увагою”.
“Запропонований законопроєкт повністю змінює цю ситуацію. Він законодавчо закріплює механізм, який дає можливість створення якісного національного контенту, формування інформаційного поля держави відповідно до напрямку сучасного розвитку і безпекового пріоритету за принципом – “національне – в кожну домівку”, – йдеться в пояснювальній записці.
У пояснювальній записці наголошується, що держава не є виробником інформаційного контенту, вона лише замовник такого контенту.
Як повідомляв ІМІ, 15 грудня народний депутат від фракції “Слуга народу” Олег Дунда зареєстрував у парламенті законопроєкт №6430 “Про Державний інформаційний концерн телебачення і радіомовлення України”, який ініціює створення Державного інформаційного концерну, що буде замовником національного інформаційного продукту.
30 листопада народний депутат від фракції “Слуга народу” Олег Дунда повідомив про розроблення законопроєкту щодо відновлення інституту державного телевізійного і радіомовлення.
15 грудня парламентський телеканал “Рада” вийшов в ефір в оновленому форматі – із сучасною парламентською студією та додатковою студією в Кабміні. Політтехнолог Володимир Петров приєднався до парламентського телеканалу “Рада”.
30 листопада директор парламентського телеканалу “Рада” Вадим Перенчук заявив, що канал може оновити сітку мовлення вже із середини грудня, якщо отримає для цього додаткові 43 мільйони гривень. За його словами, уже оголошено творчі конкурси на виробництво ток-шоу та інших програм. Конкурси вже на фінальній стадії.
1 березня 2020 року розпочав мовлення державний телеканал “Дом”, який був створений для мовлення на тимчасово окуповані території України на базі каналу іномовлення UATV. UATV продовжив мовлення на одному із супутників, транслюючи повтори програм.
20 січня 2021 року Кабінет Міністрів України ухвалив розпорядження, яким передав Мультимедійну платформу іномовлення України в управління Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
У серпні 2021 року Президент України Володимир Зеленський заявив, що хоче, щоб “Дом” мовив не лише на окуповані райони Донецької та Луганської областей та окупований Крим, а й для внутрішньо переміщених осіб на підконтрольній Україні території.
28 жовтня 2021 року “Детектор медіа” повідомив, що телеканал “Дом” у 2021 році витратив на рекламні послуги понад 31 мільйон гривень, майже всі ці кошти пішли на просування телеканалу для тимчасово окупованих територій “Дом”.
Help us be even more cool!