ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Розслідувачі Суспільного навчають редакторок регіональних хабів

Редакція розслідувань Суспільного в Києві провела тренінг для майбутніх редакторок шести регіональних команд Суспільного. Наступного року вони запускатимуть власні розслідувальні проєкти, повідомила пресслужба компанії.

Навчання відбувається в межах співпраці Суспільного Мовлення зі Шведським радіо в рамках фінансування Sida. Один з компонентів цієї співпраці посилення регіональних команд Суспільного у сфері екологічних розслідувань. 

На першому етапі навчання менторками стали представниці редакції розслідувань Суспільного: шеф-редакторка Інна Білецька, головна редакторка Алла Садовник та журналістка-розслідувачка Ганна Калаур. 

Після трьох тижнів онлайн-лекцій Інна Білецька та Алла Садовник у Києві допомагали учасницям проєкту сформувати гіпотези майбутніх розслідувань та обрати інструменти, за допомогою яких вони збиратимуть інформацію. 

“Дівчата обрали хороші та перспективні теми для майбутніх розслідувань. А головне – вони суспільно важливі й актуальні. Ми допомогли їм сформувати гіпотези, що дозволить їм чітко сконцентруватися на темі, а також підказали, які відкриті джерела інформації вони можуть використовувати у своїх розслідуваннях та якими інструментами користуватися. Нам важливо, щоб якісних розслідувань, особливо у регіонах, ставало більше”, розповіла Алла Садовник.

Наступні три тижні учасниць проєкту продовжать навчати онлайн менторки з редакції розслідувань Суспільного. Після буде додаткове навчання від команди Шведського радіо. 

Навчання з журналістських розслідувань від Академії Суспільного Мовлення стартувало в середині червня 2024 року. Воно триватиме майже два місяці й охоплює такі теми: 

  • медіаландшафт журналістських розслідувань в Україні;
  • особливості та складові цього жанру; 
  • як обрати тему та сформулювати гіпотезу; 
  • як оцінити ризики й вартість медіапродуктів; 
  • робота з джерелами й відкритими базами даних; 
  • фактчекінг і сторітелінг.

Суспільне Мовлення має розлогу мережу регіональних філій у кожному регіоні країни, які контентно та географічно об’єднані в шість хабів: західний, північно-західний, центральний, південний, північно-східний та східний. Крім цього, у восьми регіонах працюють гіперлокальні кореспонденти, які інформують про життя своїх громад. 

Як повідомляв ІМІ, місцеві канали Суспільного Мовлення запустили в ефір короткі міжпрограмні відео про значущі місця та події України. Відбирає теми й готує проєкт для телеефіру команда, яка працює з архівами та платформою “Суспільне Медіатека”.

Liked the article?
Help us be even more cool!