ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Рада заборонила дискримінацію за ознакою статі у рекламі

10.09.2021, 14:42
Фото - unsplash.com
Фото - unsplash.com

10 вересня Верховна Рада ухвалила закон №3427 “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо протидії дискримінації за ознакою статі”.

За це рішення проголосували 307 народних депутатів, повідомляє Укрінформ.

Закон забороняє вміщувати в рекламі твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб.

Окрім цього, забороняється вміщувати у рекламі твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою та/або щодо стереотипності ролі чоловіка та жінки, що пропагує принизливе та зневажливе ставлення; принижувати гідність людини за ознакою статі, демонструвати насильство за ознакою статі, використовувати зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.

Водночас посилено відповідальність за порушення законодавства про рекламу, посилено захист прав споживачів реклами.

Нагадаємо, 4 березня 2021 року Верховна Рада ухвалила в першому читанні законопроєкт №3427 “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо протидії дискримінації за ознакою статі”.

Як повідомляв ІМІ, результати дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами, проведеного Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта, свідчать, що чоловіки та жінки однаково негативно ставляться до сексистської реклами. Крім того, така реклама відвертає увагу від продукту та ніяк не впливає на запам’ятовування бренду, який рекламується.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!