“Чернівецьке тролейбусне управління” веде на своєму сайті розділ “Наші хейтери”
Комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління” (ЧТУ) має на своєму офіційному сайті розділ "Наші хейтери".
“У цьому розділі висвітлюється актуальна інформація про основних хейтерів підприємства, які допомагають нам ставати кращими”, - йдеться у дописі у розділі.
На наявність такого розділу звернула увагу представниця ІМІ у Чернівецькій області, працюючи над темою комунікації ЧТУ з чернівецькими журналістами.
Облік хейтерів “Чернівецьке тролейбусне управління” веде в Excel, кожен охочий може завантажити собі цей хейтер-лист.
У списку названі імена, посилання на фейсбук-профіль хейтерів, скріншоти з головної сторінки профілю. Крім того, КП навіть вказує статус хейтера, навпроти деяких прізвищ вказано “топовий хейтер”.
Скриншот з сайту ЧТУ
Нагадаємо, представниця ІМІ досліджувала тему доступу місцевих журналістів до публічної інформації. Зокрема, щодо комунікації ЧТУ, оскільки раніше медійники стикалися з відмовами у запитах. Запити могли розглядатися по кілька тижнів, а медійникам розповідали про різні причини: то лист потрапив у спам, то запит без підписів тощо.
У розмові з начальницею Управління комунікацій, зовнішніх зв‘язків та електронного урядування Людмилою Кушнір представниця ІМІ звернула увагу на неналежній комунікації ЧТУ з медійниками. Через кілька днів відповідь на інформаційний запит журналістці Людмилі Осадчук таки надіслали. А на сайті ЧТУ рубрика “Наші хейтери” дещо змінилася: з “Наші хейтери” розділ перейменували на “Наші хейтери, що допомагають нам стати кращими”. У хейтер-листі кількість осіб залишилася незмінною.
Раніше ІМІ повідомляв, що комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління” з початку квітня не надавало відповіді на електронний інформаційний запит журналістки видання “Молодий буковинець” Людмилі Осадчук. КП відмовило журналістці у доступі до інформації, вказавши, що її запит був без електронного підпису та без власноручного підпису.
Help us be even more cool!