83% українців знають, що в ЗМІ бувають замовні матеріали та дезінформація, – опитування
У 2021 році аудиторія стала приділяти більше уваги тому, хто є власником медіа, та менше довіряти своїм улюбленим медіа "за замовчуванням". Про це свідчить нове опитування USAID-Internews "Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа".
Щороку зростає обізнаність аудиторії щодо існування замовних матеріалів: у 2021 році 83% аудиторії відомо про них. Більшість вважає, що в змозі їх відрізнити.
Аналогічно 83% опитаних відомо, що в ЗМІ іноді з’являються неправдиві матеріали та дезінформація.
Основними ознаками недостовірності інформації, на думку респондентів, є абсурдність та нелогічність матеріалу, відсутність фактів, а також висвітлення інформації лише одним джерелом.
Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа 2021
Дослідження "Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа у 2021 році" було виконане соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує "Медійну програму в Україні" за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Основна мета дослідження – вивчити звички українців, що стосуються споживання медіа, а також їхню довіру до медіа, оцінити рівень медіаграмотності та обізнаність населення щодо впровадження реформ в Україні. У липні-серпні цього року представники InMind опитали 4000 респондентів у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.
Help us be even more cool!