Джинса в регіональних медіа. Моніторинговий звіт.
Найбільше матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано в полтавських (107) та львівських онлайн-ЗМІ (89 замовних матеріалів протягом тижня).
Найменше “джинсових” матеріалів виявилося в онлайн-ЗМІ Ужгорода – 15 матеріалів за тиждень.
Такими є результати дослідження контенту місцевих інтернет-ЗМІ в 10 регіонах України, яке провів ГО “Інститут масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи “Зміцнення свободи медіа, доступу до інформації і посилення системи Суспільного мовлення в Україні”.
В середньому лише 4% інтернет-новин у регіональних ЗМІ України містять ознаки замовлення, тобто є джинсою. Порівняно до останнього передвиборчого періоду восени 2015 року (15%), цей показник свідчить про те, що активна політична передвиборча кампанія в регіонах ще не стартувала на момент моніторингу.
Help us be even more cool!