ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Джинса в регіональних медіа. Моніторинговий звіт.

19.12.2018, 13:05
Фото - ukrinform.ua

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано в полтавських (107) та львівських онлайн-ЗМІ (89 замовних матеріалів протягом тижня).

Найменше “джинсових” матеріалів виявилося в онлайн-ЗМІ Ужгорода – 15 матеріалів за тиждень.

Такими є результати дослідження контенту місцевих інтернет-ЗМІ в 10 регіонах України, яке провів ГО “Інститут масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи “Зміцнення свободи медіа, доступу до інформації і посилення системи Суспільного мовлення в Україні”.

В середньому лише 4% інтернет-новин у регіональних ЗМІ України містять ознаки замовлення, тобто є джинсою. Порівняно до останнього передвиборчого періоду восени 2015 року (15%), цей показник свідчить про те, що активна політична передвиборча кампанія в регіонах ще не стартувала на момент моніторингу.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!