ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дослідження контенту

Фото - pll.harvard.edu
05.01.2022, 10:00

Контент українських медіа у 2021 році. Підсумки моніторингів ІМІ

Експерти ІМІ підбили підсумок своїх контент-аналізів в 2021 році і оцінили ключові точки змін в матеріалах онлайн-медіа.
Фото Анастасії Кримової (24 канал)

Пул лояльних та "розчаровані" Зеленським. Як позиція власників впливає на ставлення медіа до політиків

Редакційна політика українських медіа продовжує мати політичне забарвлення. Можна виділити групу лояльних до влади та критично налаштованих ЗМІ.
Фото – DW
22.12.2021, 11:00

Антивакцинаторський рух в Україні: хто є хто, наскільки вони впливові та які їхні наративи

Значна кількість українських активістів антиковідного руху займалася політикою до пандемії або ж почала нею займатися після березня 2020 року.
by cyrushighsmith
16.12.2021, 13:30

"Поїзд, який їде". Огляд матеріалів про ескалацію в проросійських медіа

Загалом у проросійських онлайн-медіа публікували коментарі експертів, які яскраво обліплювали українську владу "зрадою" та дорікали непрофесійністю.
30.11.2021, 10:00

47% матеріалів про коронавірус у регіональних онлайн-медіа – про статистику: дослідження ІМІ

Статистика захворюваності в регіональних медіа становила 27% новин, а статистика вакцинації – 20% загальної кількості публікацій про перебіг пандемії.
Cow wallpaper by MACHOMANTJ
09.11.2021, 10:00

Не маркуй українське: хто замовляє комерційну джинсу в медіа. Дослідження ІМІ

На комерційну джинсу припадає від 57 до 61% загальної кількості матеріалів з ознаками замовності. Протягом останнього року одна з найбільших часток замовлень у медіа була пов’язана з бізнес-інтересами олігарха Рината Ахметова.