Моніторинги та матеріали

Перейти до Новини, туризм і Містер Бізнес: який контент створюють черкасці в ютубі

Новини, туризм і Містер Бізнес: який контент створюють черкасці в ютубі

Єлєна Щепак
Перейти до Протест, хороша влада і джинса: якою політикою наповнюють новинні стрічки хмельницькі медіа

Протест, хороша влада і джинса: якою політикою наповнюють новинні стрічки хмельницькі медіа

Альона Береза
Перейти до Лідирує Facebook: як онлайн-медіа Волині ведуть власні соцмережі

Лідирує Facebook: як онлайн-медіа Волині ведуть власні соцмережі

Мая Голуб
Перейти до Аполітичне літо 2025 року, війна та світ: які політичні новини публікують онлайн-медіа Донеччини

Аполітичне літо 2025 року, війна та світ: які політичні новини публікують онлайн-медіа Донеччини

Юлія Гаркуша
Перейти до Бійка, корупція і бокс: як маніпулюють у політичних новинах медіа Рівненщини

Бійка, корупція і бокс: як маніпулюють у політичних новинах медіа Рівненщини

Ганна Калаур
Перейти до Офіціоз чи критика: як одеські видання пишуть про міську владу

Офіціоз чи критика: як одеські видання пишуть про міську владу

Павло Колотвін
Перейти до Місцева політика в житомирських медіа: кого і як цитують локальні сайти
deafault post preview

Місцева політика в житомирських медіа: кого і як цитують локальні сайти

Оксана Трокоз
Перейти до Ціна швидкої інформації: які чернівецькі телеграм-канали публікують фейки, маніпуляції та хто заробляє на страху читачів

Ціна швидкої інформації: які чернівецькі телеграм-канали публікують фейки, маніпуляції та хто заробляє на страху читачів

Альона Чорна
Перейти до Як Росія бреше про Херсонщину: основні теми, приклади і механізми пропаганди

Як Росія бреше про Херсонщину: основні теми, приклади і механізми пропаганди

Сергій Нікітенко
Перейти до “Проплачені студенти”, політична джинса і репортажі: як найпопулярніші онлайн-медіа Тернопільщини писали про законопроєкт 12414

“Проплачені студенти”, політична джинса і репортажі: як найпопулярніші онлайн-медіа Тернопільщини писали про законопроєкт 12414

Ірина Небесна
Перейти до Страх як бізнес: як хмельницькі телеграм-канали набирають підписників, маніпулюючи почуттями аудиторії 

Страх як бізнес: як хмельницькі телеграм-канали набирають підписників, маніпулюючи почуттями аудиторії 

Альона Береза
Перейти до “Водяний фронт” і “бронетанковий кулак” на мотоциклах: які основні наративи поширюють пропагандистські медіа Донеччини

“Водяний фронт” і “бронетанковий кулак” на мотоциклах: які основні наративи поширюють пропагандистські медіа Донеччини

Юлія Гаркуша