ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

За час пандемії коронавірусу зросла довіра до новин – Reuters Institute

23.06.2021, 11:45

За час пандемії коронавірусу у світі довіра до новин зросла: 44% опитаних заявили, що переважно довіряють більшості новин.

Про це йдеться в щорічному звіті про цифрові новини Reuters Institute, заснованому на опитуванні за участю понад 92 тис. споживачів онлайн-новин на 46 ринках, повідомляє Укрінформ.

Так, довіра до новин зросла в середньому на шість процентних пунктів після початку пандемії. Цей рівень подібний до рівня 2018 року.

Фінляндія залишається країною з найвищим рівнем загальної довіри (65%), тоді як США зараз мають найнижчий рівень (29%).

У низці країн, особливо в країнах із сильними й незалежними державними ЗМІ, спостерігається зростання споживання інформації з новинних брендів, що користуються довірою. Однак така картина менш очевидна за межами Західної Європи.

Телевізійні новини продовжували демонструвати високі показники споживання в деяких країнах, йдеться у звіті. В друкованих медіа спостерігався різкий спад, оскільки карантинні обмеження вплинули на фізичне поширення друкованих ЗМІ.

Соціальні мережі, як і раніше, широко використовуються для отримання новин, особливо серед молодих користувачів і людей з нижчим рівнем освіти. Основним каналом поширення неправдивої інформації розглядається Facebook, але застосунки для обміну повідомленнями, такі як WhatsApp, вважаються серйознішою проблемою в деяких країнах, таких як Бразилія та Індонезія.

Ті, хто користуються соцмережами, частіше говорили, що зазнавали дезінформації про коронавірус, аніж ті, хто не використовує соцмереж.

Загалом 73% людей тепер отримують доступ до новин через смартфон. За даними звіту, основні новинні бренди та журналісти привертають найбільшу увагу до новин у Facebook і Twitter, але їх затьмарюють лідери думок і альтернативні джерела в таких мережах, як TikTok, Snapchat і Instagram. Наразі TikTok охоплює чверть (24%) користувачів, молодших за 35 років, водночас 7% використовують платформу для новин.

Нагадаємо, Інститут вивчення журналістики Reuters – це дослідницький центр Оксфордського університету, який відстежує тенденції в ЗМІ. Reuters Institute фінансує Фонд Thomson Reuters, благодійний підрозділ Thomson Reuters.

Liked the article?
Help us be even more cool!