ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

Власник 4 каналу: Програма Берези могла призвести до санкцій Нацради та порушувала редполітику

28.01.2022, 10:00
Фото – Цензор.Нет
Фото – Цензор.Нет

Випуск програми колишнього нардепа Борислава Берези “Засланці”, який днями не пустили в ефір 4 каналу, міг призвести до санкцій з боку Національної ради з питань телебачення і радіомовлення та порушував редакційну політику. 

Про це “Детектору медіа” сказав власник 4 каналу, народний депутат Олексій Ковальов.

Водночас він не проти продовжити співпрацю з Березою за певних умов.

“У тому разі, якщо пан Борислав Береза має бажання продовжувати співпрацю з нашою редакцією в правовому полі, згідно редакційній політиці, яка спрямована на об’єднання країни, – зі свого боку ми готові надавати ефірний час”, – сказав Олексій Ковальов.

Він вважає, що Нацрада могла покарати 4 канал, якби в ефір вийшла програма, де, як каже нардеп, “окремі викладені факти не відповідають дійсності та спрямовані на дискредитацію органів державної влади, дестабілізацію ситуації в країні”.

“Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення вже неодноразово застосовувала санкції за фейки. Тобто це могло вдарити по самому телеканалу. Також варто зауважити, що в зазначеному випуску програми чітко простежувався політичний піар самого Борислава Берези, що, у свою чергу, суперечить редакційній політиці”, – заявив Ковальов.

Нардеп розповів, що всі проєкти каналу, які виходять не в прямому ефірі, проходять подібну перевірку з боку юристів. 

“Це усталена практика телеканалу. У складній ситуації, що склалася в Україні в інформаційному полі, ми зобов’язані якомога уважніше ставитися до будь-яких провокацій, що розколюють або розхитують єдність українського народу. Так само як розпалювання ворожнечі, дискримінація чи ксенофобія. У зв’язку з чим усі записані програми 4 каналу перевіряються юридичною службою. Ця практика була і буде завжди”, – сказав він.

Як повідомляв ІМІ, 11 січня новий власник 4 каналу, народний депутат “Слуги народу” Олексій Ковальов повідомив про припинення співпраці з ведучим Остапом Дроздовим.

“Будь-які провокації, що розколюють або розхитують єдність українського народу, є неприпустимими. Так само як розпалювання ворожнечі, дискримінація чи ксенофобія”, – написав Ковальов.

Остап Дроздов повідомив, що припинення співпраці з 4 каналом після зміни власника було питанням часу: “Нічого дивного в цьому немає, моя опозиційна риторика явно не вписується в пропагандистський формат провладного ЗМІ, я провладним журналістом бути не можу апріорі, тому, звичайно, це було питанням часу”.

Наприкінці грудня 2021 року стало відомо, що народний депутат від “Слуги народу” Олексій Ковальов купив в екснардепа Дмитра Добродомова 4 канал.

Олексій Ковальов повідомив, що його родина вирішила придбати 4 телеканал, щоб “зробити його ще якіснішим, потужнішим та популярнішим”.

Згодом на каналі закрили проєкт Антіна Мухарського “Люта українізація”.

Колишній народний депутат Борислав Береза заявив, що керівництво 4 каналу без попередження зняло з ефіру його програму “Засланці”, яка позиціюється як проєкт журналістських розслідувань.

Liked the article?
Help us be even more cool!