У Нідерландах ШІ відповідає на запитання пацієнтів
Лікарня нідерландського міста Гронінген залучила штучний інтелект, який відповідає на запитання пацієнтів.
Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на NOS.
"Пацієнти, які ставлять письмові питання медичним працівникам UMCG у Гронінгені, отримують відповідь, складену чат-роботом. Лікарям залишається лише перевірити відповідь і за необхідності скоригувати її", – йдеться в повідомленні.
Лікарня стверджує, що першою в Європі застосувала штучний інтелект у такий спосіб, і переконує, що за допомогою ШІ значно пришвидшується процес надання консультацій та більше часу з’являється для пацієнта офлайн.
"Якщо медичним працівникам тепер доводиться витрачати менше часу на такі адміністративні завдання, то більше часу залишається на додаткову увагу пацієнту", – сказав ЛОР-лікар Том ван дер Лаан в інтерв'ю RTV Noord.
Щотижня близько 1200 пацієнтів ставлять медикам лікарні запитання, наприклад, про використання ліків, як утамувати біль, або запитують результати сканування.
Функція чат-робота в електронному файлі пацієнта читає ці запитання та пропонує відповідь на основі опрацьованої інформації.
Відповіді робота регулюються правилами. Надання особистої медичної консультації не допускається, але допускається надання загальної медичної інформації. Якщо пацієнт хоче знати, чи зможе він знову літати після операції, робот може відповісти, що це дозволено через шість тижнів.
Також завжди є лікар чи медсестра, які перевіряють відповідь, перш ніж її буде надіслано.
За словами ЛОР-лікаря, відповіді робота навіть приязніші, ніж медичних працівників. Медики відповідають на запитання дещо коротко, тоді як штучний інтелект не лише дає інформативніші та повніші відповіді, а й робить це більш чуйно, зазначив ван дер Лаан.
Лікар також додав, що відповіді робота на запитання – це перший невеликий крок у ширшому застосуванні ШІ в охороні здоров'я.
За його словами, це початок нової ери в медицині, зокрема, через брак кадрів.
Help us be even more cool!