ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

НВ опублікувало редакційний кодекс видання

30.07.2021, 10:55
Фото – НВ
Фото – НВ

Інтернет-видання НВ опублікувало редакційний кодекс, який визначає місію, цінності та професійні стандарти, яких дотримується редакція і топменеджмент. Експерти ІМІ брали участь в його розробці. 

Він був опублікований 30 липня на сайті видання.

Кодекс складається з 11 розділів:

1. Місія і цілі редакції НВ

У редакційному кодексі зазначається, що метою видання є “достовірне, збалансоване та оперативне інформування аудиторії про все, що варто знати в Україні та світі у сферах політики, бізнесу, технологій, здоров'я і спорту”.

Власники НВ, а також менеджмент видавничого дому “Медіа-ДК” і афілійованих компаній не втручаються в редакційну політику.

2. Журналістські стандарти

Зазначається, що редакція докладає максимум зусиль, щоб публікувати лише перевірені факти, подавати інформацію оперативно, точно, об'єктивно і збалансовано, відокремлювати факти від коментарів.

3. Виправлення помилок, право на спростування і право на відповідь

Редакція НВ після виявлення помилок виправляє їх у найкоротший термін. У виняткових випадках, коли в публікації припущено значної кількості помилок і заявлені вище стандарти роботи з інформацією істотно порушено, НВ може видалити матеріал із зазначенням факту і причини видалення. Водночас НВ зауважує, що не видаляє матеріалів, які комусь не сподобалися.

Також кодексом передбачено право на спростування інформації, яку фігуранти матеріалів вважають такою, що не відповідає про них дійсності. Якщо інформація в публікації НВ є достовірною, але ставить під сумнів репутацію фізичної або юридичної особи, то редакція може надати право на відповідь.

4. Авторське право

НВ зазначає, що використовує матеріали, відео і фотографії інших авторів лише відповідно до норм законодавства України, а також відповідно до вимог авторів і/або першоджерел публікацій.

5. Етичні стандарти роботи з інформацією

Редакція НВ зазначає, що поважає право на приватне життя і право на захист честі і гідності. НВ з обережністю публікує матеріали про події, в яких фігурують діти. Зокрема, не публікує імен неповнолітніх, які мали або могли мати стосунок до протизаконних дій або стали учасниками подій, пов'язаних з насильством.

НВ не платить неповнолітнім та їхнім батькам за інформацію про життя дітей.

Крім того, НВ прагне обмежити доступ неповнолітніх до матеріалів, які в будь-якому вигляді містять деталі трагедій, зображення загиблих, частин тіл і біологічних компонентів. 

НВ дотримується принципу презумпції невинуватості – до рішення суду не називає людей злочинцями.

6. Відмова від будь-яких форм дискримінації

НВ зазначає, що повага до різноманіття і рівна увага до різних точок зору є важливим стандартом роботи НВ. “НВ надає рівні можливості для висловлювань представників різних етнічних груп, рас, поколінь, статей, віросповідань і соціальних статусів”, – йдеться в кодексі.

Також редакція вважає неприпустимими сексуальні домагання (в різних формах), а також сексистські висловлювання на адресу як жінок, так і чоловіків.

7. Поведінка в соціальних мережах

Журналістські та етичні стандарти роботи з інформацією стосуються і всіх офіційних сторінок НВ у соцмережах. Редакція рекомендує співробітникам “дотримуватися стриманого тону і доказового стилю дискусій, а також уникати будь-яких проявів, які можуть поставити під сумнів незалежність і неупередженість НВ”.

8. Політику взаємодії з аудиторією НВ редакція використовує всі доступні канали комунікації для обліку відгуків і пропозицій аудиторії. Під кожною публікацією доступні повідомлення про помилки, опція коментаря і можливість написати до редакції.

9. Маркування реклами, реклама і редакційна незалежність

НВ зазначає, що не публікує немаркованої реклами. В НВ застосовуються кілька видів рекламних позначень: на синьому тлі – "Новини компаній", PR, "Партнерський проєкт", "Позиція"; на зеленому тлі – "Позиція" (політична реклама); репости рекламних матеріалів на сторінках НВ у соцмережах і розсилках маркуються точно так само, як і в публікаціях на сайті.

10. Структура власності та фінансова прозорість

Дані про структуру власності та фінансову звітність ТОВ "Видавничий Дім "Медіа-ДК" як власника НВ доступні за посиланням. Водночас НВ залишає за собою право не розкривати докладні дані про ринкові показники окремих медіаресурсів і брендів, що входять до "Медіа-Дім НВ".

Видавничий Дім "Медіа-ДК" фінансується за кошт інвестицій від власника, а також за кошт власних доходів. Зазначається, що сайт НВ є самоокупним, його доходи формуються з надходжень від медійної реклами (банери), нативної реклами (партнерські проєкти), маркованих PR-публікацій, передплати читачів (paywall), маркованої лідогенерації, монетизації редакційного YouTube-каналу і Facebook-монетизації (інстант артіклз).

В 11-му розділі "Менеджмент і керівництво редакції НВ" надано повний список контактів керівників редакцій НВ, менеджменту і комерційних служб.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!