NGL.media додало на сайт Кодекс етики українського журналіста та запустило сторінку для скарг
Видання NGL.media (раніше “Наші гроші”) додало на своєму сайті згадку про Кодекс етики українського журналіста, а також створило спецсторінку “Поскаржитися на матеріал”, яка переадресовує на сайт Комісії з журналістської етики.
Про це повідомляється на сайті комісії.
У новому розділі зазначено, що NGL.media працює відповідно до редакційного кодексу та вимог Кодексу етики українського журналіста, що передбачає дотримання неупередженості, чесності, прозорості джерел та відповідальності за виправлення помилок.
Головний редактор NGL.media Олег Онисько зазначив, що ці кроки мають важливе значення для підвищення рівня відповідальності медіа перед аудиторією.
“Усі наші розслідування підкріплені належною доказовою базою, тому за майже 12 років роботи ми не програли жодного суду і не зняли жодного матеріалу. Проте журналістику творять люди, а люди можуть помилятися. Саме тому в нашому редакційному кодексі є фраза “Будь-яка ймовірна фактична чи смислова помилка у публікації має бути виправлена якомога швидше”. Для цього на сайті вказані усі наші контакти і передбачена форма зворотного зв’язку. Проте трапляються випадки, коли окремі читачі і редакція не знаходять спільної мови з приводу того, що вважати журналістською етикою чи стандартами. Тому у співпраці з Комісією з журналістської етики ми вирішили запровадити на сайті окрему кнопку “Поскаржитись”, – зазначив він.
КЖЕ зазначила, що подібні механізми для розгляду скарг та забезпечення високих стандартів журналістики мають у Великій Британії BBC і The Guardian, а в США The New York Times і Washington Post також використовують незалежні комісії для перевірки фактів та етичних стандартів.
NGL.media закликає інші медіаорганізації брати приклад та активно працювати над покращенням стандартів журналістики. КЖЕ зазначає, що готова підтримати медіа в процесі впровадження ефективних механізмів саморегуляції.
Нагадаємо, громадські організації “Детектор медіа” та “Інститут масової інформації” пропонують механізм скарг на неякісні журналістські матеріали, які порушують законодавство та професійні стандарти. На сайтах організацій розміщено спеціальну форму для подання публічної скарги.
У разі якщо подані матеріали свідчать про наявність складної ситуації, організації передають скарги до розгляду в Комісію журналістської етики та Незалежну медійну раду. Короткі запитання до ініціативи та реакції на висновки можна надіслати за адресою [email protected].
Help us be even more cool!