ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Meta: Український контент Facebook не модерують в РФ, а дописи не видаляють лише через скарги

01.03.2023, 18:20
Фото – forbes.com
Фото – forbes.com

Американська компанія Meta (володіє соцмережами Instagram та Facebook) заявила, що український контент Facebook не модерують у Росії, а дописи не видаляють лише через скарги.

Мeta відповіла на найпоширеніші питання й пояснила свою позицію щодо модерації контенту про війну в Україні в соцмережах на онлайн-брифінгу для українських медіа, на якому був присутній представник The Village Україна

  • Дописи не видаляють лише тому, що на них багато разів поскаржилися

Контент не буде видалений автоматично лише тому, що на нього поскаржилися багато користувачів, наголошують у Meta. Якщо допис не порушує стандартів спільноти, його не видалятимуть незалежно від того, скільки скарг він отримає. І навпаки: навіть однієї скарги буде досить, якщо допис порушує правила.

  • Заблюрені зображення використовують, “щоб захистити людей”

“Іноді ми дозволяємо контент, що містить сцени насильства (з деякими обмеженнями), аби привернути увагу людей до важливих проблем”, – кажуть у Meta. Такі зображення розмивають, щоб убезпечити людей, яких можуть травмувати сцени насильства, відзначають у компанії. “Ми не приховуємо правду – адже переглянути контент можливо, якщо клацнути по екрану”, – додали представники Meta.

Водночас контент, який є “особливо жорстоким, шокуючим або садистським”, видаляють.

  • Український контент не модерують з Росії

Український контент, який потребує мовної та культурної експертизи, перевіряють лише українські модератори. Ані модераторів, ані офісу в Росії компанія не має, кажуть представники Meta.

Загалом за модерацію контенту в Meta відповідають близько 15 тисяч людей. Команди розташовані у всьому світі в усіх основних часових поясах і можуть переглядати контент більш як 70 мовами, включно з українською, пояснюють у компанії.

У Meta кажуть, що правила спільноти побудовані так, що унеможливлюють їхню вільну інтерпретацію або суб’єктивність. Тому будь-які два модератори, які перевіряють один і той самий контент на відповідність правилам спільноти, ухвалюють щодо нього однакові рішення, запевняють у компанії. Щоб переконатися в цьому, щотижня проводять аудити.

  • Адаптована політика модерації контенту

У січні 2023 року Мінцифри повідомило, що Meta розробила й ухвалила адаптовану політику модерації контенту для висвітлення війни. “Поступово це рішення починає діяти”, – зазначали в міністерстві. Зокрема, Meta пообіцяла не блокувати контент про полк “Азов”.

Редакція “The Village Україна” запитала представників Meta щодо того, як на модерацію контенту в українському Facebook під час повномасштабної війни впливає стратегічне рішення Meta про віддавання переваги контенту від користувачів, а не від медіа в стрічці Facebook. 

“Ми створили спеціальну команду з експертів із різних галузей, чиїм завданням є підтримувати українських користувачів, але водночас упевнитися, що ми не втручаємося в ситуацію. Ми впроваджуємо нові рішення для алгоритмів, беремо до уваги воєнний контекст. Ми цінуємо право користувачів на самовираження”, – відповіла Катерина Крук, менеджерка з публічної політики Meta в Центральній і Східній Європі.

Нагадаємо, з початку повномасштабного вторгнення соцмережі Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp) масово обмежують українських користувачів і приховують їхні дописи про воєнні злочини РФ.

У січні 2023 року міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що американська компанія Meta, яка володіє соцмережами Instagram та Facebook, пообіцяла не блокувати контент про полк “Азов”. 

1 серпня 2022 року Міністерство цифрової трансформації України звернулося з листом до компанії Metа через блокування українського контенту в соцмережах. 

9 серпня 2022 року Instagram видалив сторінку Асоціації сімей захисників “Азовсталі” і низку інших акаунтів, які пов'язані з полком “Азов”. Після звернення Мінцифри акаунт відновили.

Liked the article?
Help us be even more cool!