ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Медичний журнал The Lancet розпустив групу вчених, які досліджували походження COVID-19

27.09.2021, 11:00
Фото – phunuvietnam.vn

Загальномедичний журнал The Lancet розпустив групу дослідників, які працювали над вивченням походження коронавірусу. Група мала зв'язки з організацією, яка співпрацювала з Інститутом вірусології в Ухані, що могло вплинути на її неупередженість.

Про це повідомив професор Колумбійського університету Джеффрі Сакс, який головує в комісії з боротьби з COVID-19, пов'язаної з Lancet, повідомляє Громадське з посиланням на The Wall Street Journal.

Він розповів, що закрив робочу групу, оскільки занепокоєний її зв'язками з американською неурядовою організацією EcoHealth Alliance, яка спеціалізується на дослідженнях із запобігання пандеміям у гарячих точках світу та вивчає поширення вірусів від тварин до людей.

З минулого року ця організація перебуває в центрі уваги науковців, членів Конгресу США та інших посадовців. Зокрема, прискіплива увага пов'язана з багаторічною співпрацею організації з Інститутом вірусології в Ухані (WIV).

Республіканська партія США заявляла, що ці організації збирали та модифікували віруси кажанів, щоб дослідити загрозу виникнення нових захворювань для людини. Республіканці також заявляли, що мають докази, що коронавірус “утік” із китайської лабораторії.

Поки єдиної офіційної причини походження коронавірусу немає, Сакс вирішив, що такі зв'язки робочої групи можуть вплинути на її неупередженість. Зокрема, до робочої групи входив і президент EcoHealth Alliance Пітер Дасзак.

Він також був серед підписантів заяви на підтримку працівників охорони здоров'я Китаю від лютого 2020 року та листа науковців від липня 2021 року про те, що розслідування щодо коронавірусу “має ґрунтуватися на науці, а не здогадах”.

Обидва документи опублікували в The Lancet, і в них підписанти повністю підтримували гіпотезу про те, що коронавірус виник природним шляхом, а альтернативні думки пов'язували з теоріями змови.

Після цього The Lancet отримав хвилю критики та 17 вересня опублікував матеріал інших дослідників, які зазначали, що, хоч багато фактів підтверджують природне походження інших коронавірусів, прямих доказів цьому у випадку з SARS-CoV-2 немає.

Окрім того, у цьому матеріалі дослідники заявили, що наукові журнали повинні відкривати свої рубрики для поглибленого аналізу всіх гіпотез, а вчені, всупереч попереднім двом листам, мають просувати не “єдність” серед колег, а полеміку, розгляд альтернативних думок.

Liked the article?
Help us be even more cool!