ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

Громадське радіо приєдналося до проєкту BBC щодо створення гендерно збалансованого контенту

11.02.2022, 10:38
Фото – unsplash.com
Фото – unsplash.com

Громадське радіо з лютого приєдналося до проєкту BBC із рівності “50:50”, який передбачає створення гендерно збалансованого контенту.

Медіа поки що в межах проєкту відстежуватимете баланс у вечірній прайм-тайм програмі “DriveTime”, що виходить у будні із 17-ї до 20-ї.

Зазначається, що в статуті Громадського радіо “сприяння досягненню гендерної рівності” вписано як частину мети діяльності організації. А в етичному кодексі Громадського радіо йдеться про неприпустимість сексизму на роботі, стереотипного розподілення тем між колежанками та колегами. Крім того, в ефірі та на сайті команда медіа послуговується фемінітивами для підвищення видимості жінок.

Головна редакторка Громадського радіо Тетяна Трощинська пояснила, що у випадках, коли команда може впливати на вибір гостей, експерток та фахівчинь в ефірі має бути стільки ж, скільки й чоловіків.

“Деякі медіа, обираючи гостей, не звертають уваги на баланс. Якщо в базі 20 експертів – за звичкою запрошують коментувати чоловіка. Але можна знайти й експертку з відповідною експертизою та освітою. Потрібно просто пошукати. Для Громадського радіо важливо давати цим жінкам видимість, відкривати, можливо, менш відомих фахівчинь. Це річ, яку ми робимо вже багато років. Але ця ініціатива – можливість заявити, що в нашій редакційній політиці це дуже важливий пункт”, – сказала вона.

ВВС привітало приєднання Громадське радіо до проєкту, зазначивши, що це перший їхній партнер в Україні.

Проєкт 50:50 працює так: спочатку збирають дані щодо представленості експерток та експертів, героїв та героїнь. Потім аналізують та збалансовують кількість жінок та чоловіків.

Долучені до цього проєкту ВВС 700 колективів. А також понад 130 партнерів у 29 країнах. Це ЗМІ, комунікаційні компанії, бізнеси та виші.

В Україні для пошуку експерток існує база “Спитай жінку”.

Liked the article?
Help us be even more cool!