ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Google додасть нові інструменти для перевірки походження зображень

27.10.2023, 16:17

Google анонсував три нові функції, за допомогою яких користувачі можуть дізнатися більше про контекст зображень і джерел, які вони бачать у мережі.

Про це йдеться в блозі компанії.

Користувачам англомовного інтерфейсу Google у всьому світі стане доступною функція "Про це зображення" – легкий спосіб перевірити достовірність і контекст зображень в інтернеті.

За допомогою цього інструмента можна дізнатися : 

–       Історію зображення:  можна побачити, коли це або схожі зображення вперше з’явилися в  пошуку Google і чи публікували його раніше на інших сторінках.

–       Як зображення використовують і описують інші сайти: ви зможете дізнатися, як це зображення використовується на інших сторінках і що про нього писали інші джерела, як-от новини й сайти з фактчекінгу.

–     Метадані зображення: ви зможете побачити метадані, що їх творці й видавці зображення додали до файлу (якщо такі дані доступні). До цих даних входять, зокрема, поля, які свідчать, що зображення було згенероване або відредаговане ШІ. 

Функція Fact Check Explorer дасть журналістам і фактчекерам змогу глибше дослідити зображення чи тему.

"Цього літа ми запустили глобально доступну бета-версію цього інструмента, де ви можете скопіювати адресу будь-якого зображення у Fact Check Explorer і дізнатися, чи воно фігурувало в якихось фактчекінгових матеріалах від незалежних організацій у всьому світі. Ця версія також надає огляд різних контекстів, пов’язаних з цим зображенням, і змін, яких зазнавали ці контексти з плином часу. Скоро затверджені журналісти й фактчекери отримають доступ до корпусу зображень Fact Check Explorer, інтегрованого в їхні власні робочі програми", – зазначають у компанії. 

Також Google експериментує з генеративним ШІ, покликаним спростити пошук джерел інформації.

Користувачі, під'єднані до Search Generative Experience через Search Labs, бачитимуть згенеровані ШІ описи деяких джерел, що спираються на інформацію з якісних сторінок, де згадано сайт, який ви шукаєте. Посилання на ці сторінки міститимуться в згенерованому описі.

Марія Ігнатьєва, Валентина Троян 

Liked the article?
Help us be even more cool!