ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Факти, проста мова та бан на “диванних експертів” – поради з висвітлення вакцинації

25.05.2021, 11:42
Фото – flickr.com
Фото – flickr.com

Довіру до вакцинації викликають засновані на наукових фактах, деполітизовані та нейтральні матеріали, які задовольняють конкретні інформаційні потреби аудиторії. 

До такого висновку дійшла Лабораторія журналістики суспільного інтересу, яка провела дослідження щодо ставлення українців до імунізації.

Так, журналістські матеріали повинні подаватися доступною мовою, у форматі персональних історій людей “від першої особи”, а тему мають пояснювати не політики, а медики та вчені,

Найбільший запит усіх аудиторій – на корисну практичну інформацію: де і як зробити щеплення, особисті історії вакцинації, безпечність щеплень на конкретних прикладах. Також цікавить вакцинація лікарів, інформація про виробників вакцин, досвід інших країн. Новини про смерті в період після вакцинації потребують особливих формулювань, адже “після” не завжди означає “внаслідок”, тож слід достеменно знати причину.

Тон матеріалів має бути нейтральним без нагнітання та повчання. Показово оптимістичні публікації також не викликають довіри.

Стосовно джерел інформації експерти радять давати голос інституціям, а не політикам, не залучати “диванних експертів” і пам’ятати, що медпрацівники не завжди істина в останній інстанції.

Нагадаємо, ІМІ також давав рекомендації, як писати матеріал про вакцини.

Liked the article?
Help us be even more cool!