ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Еспресо" запровадив правила гендерної рівності на всіх платформах бренду

Фото – unsplash.com

“Еспресо” запровадив правила гендерної рівності на всіх платформах бренду. Про це повідомляється на сайті видання.

Правила зачіпають як контент, який розміщується на платформах “Еспресо”, так і комунікації всередині команди. Їх розміщено в розділі “Про нас” на сайті espreso.tv. 

Компанія зобов'язується дотримуватися рівності всередині редакційного колективу, коли йдеться про рівні можливості та ставлення, рівний доступ до керівних посад, рівну оплату праці за однаковий вид роботи та інше. А також – рівності в контенті, коли йдеться про дотримання гендерного балансу у виборі експертів, подолання гендерних стереотипів, уникнення сексизму тощо.

Правила містять п'ять пунктів з детальним описом кожного: 

  1. Зображення жінок і чоловіків у контенті.
  2. Подолання сексизму.
  3. Висвітлення домашнього та гендерно зумовленого насильства.
  4. Висвітлення сексуального насильства, пов’язаного з війною.
  5. Втілення політики гендерної рівності.

Генеральна продюсерка “Еспресо” Анастасія Равва зауважила, що на “Еспресо” завжди дотримувалися принципів гендерної рівності.

“Але сьогодні робимо це офіційно – на нашому сайті зʼявився розділ з політикою гендерної рівності на всіх наших платформах. Впевнені, що саме медіа повинні бути свідомими і відповідальними, долаючи прояви сексизму та гендерних стереотипів”,  – зазнала вона.

Правила адаптовані на основі рекомендацій, наданих ГО “Жінки в медіа” та Комісією з журналістської етики за підтримки Програми підтримки ОБСЄ для України.

Голова ГО “Жінки в медіа”, членкиня Комісії з журналістської етики Ліза Кузьменко зазначила, що гендерна політика повинна бути невіддільною частиною редакційної політики кожного відповідального медіа в Україні. 

“Це важливо, оскільки допомагає вирішувати етичні дилеми, пояснює аудиторії принципи та цінності редакції, передає знання новим працівникам, а також підтверджує дотримання стандартів і етики для партнерів. Така політика обов'язково має бути письмовою, щоб закріпити усталені практики редакції. Ми підготували шаблон типової політики, яку може адаптувати кожне медіа. Прикладом лідерства в цьому питанні є “Еспресо”, які вже інтегрували цю політику з урахуванням власного досвіду”, – прокоментувала вона.

Нагадаємо, 14 серпня в Києві відбудеться презентація типової Політики гендерної рівності в медійному контенті за підтримки Програми підтримки ОБСЄ для України.

Liked the article?
Help us be even more cool!