ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дослідження: місцеві онлайн-видання в США та Канаді шукають, як комунікувати з аудиторією без посередників

23.07.2024, 10:00

У США та Канаді дедалі більше локальних сайтів новин інвестують у продукти, які дають їм можливість комунікувати з аудиторією без технічних посередників (таких як соцмережі чи пошуковик Google).

Про це свідчать дані дослідження асоціації LION (Local Independent Online News Publishers, яка об’єднує майже 600 регіональних медіа в США та Канаді). 

Дослідження LION підсумувало відповіді регіональних редакцій за останні три роки щодо структури трафіку їхніх сайтів. 

Медіа помітили, що зміни в структурі їхнього трафіку прискорюються, оскільки пріоритети соціальних медіа та пошуковиків змінюються. Окрім того, відповіді на пошукові запити почали видаватися не у вигляді посилань, а генеруватися за допомогою ШІ, що зменшило видимість сайтів новин. 

Дослідження припускає, що зменшення трафіку рефералів, ймовірно, призведе до більш прямої взаємодії видавців зі своєю аудиторією. 

Найбільша очевидна зміна, яку зафіксувало дослідження, – це стратегія просування продуктів. LION спостерігає значне зростання кількості регіональних медіа, які почали випускати емейл-розсилання та інформаційні бюлетені (95% у 2024 році в порівнянні з 81% у 2022 році) і проводити офлайн-заходи (лекції, конференції та інші події) (60% у 2024 році в порівнянні з 34% у 2021 році). 

Зростання кількості інформаційних розсилань і публічних заходів не дивує, йдеться в дослідженні, оскільки вони забезпечують більш пряму взаємодію з основною цільовою аудиторією медіа, підсумовують дослідники. 

Автори дослідження очікують, що ці тенденції прискоряться, оскільки видавці переходитимуть до більш прямої комунікації зі своєю аудиторією і чимдалі менше покладатимуться на нестабільних зовнішніх посередників.

Як повідомляв ІМІ, компанія Meta з 1 серпня 2023 року почала блокувати доступ до новин у Facebook та Instagram для всіх користувачів у Канаді у зв'язку з набранням чинності в країні закону, який змушує онлайн-платформи вступити в перемовини з видавцями новин і платити за їхній контент.

Liked the article?
Help us be even more cool!