ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У регіональному хабі ІМІ "Медіабаза Одеса, Херсон" журналісти вчились адаптовувати контент для соцмереж

Робота в соцмережах вимагає від SMM-фахівців різноманіття, регулярності та гнучкості в роботі.

Про це під час тренінгу в регіональному хабі ІМІ “Медіабаза Одеса, Херсон” розповіла тренерка – керівниця відділу соціальних мереж інтернет-видань “МикВісті” та “Вільне Радіо” Єлизавета Москвіна.

Фото “Медіабаза Одеса, Херсон”

Учасниками тренінгу стали журналісти та фрілансери Одещини.

Спікерка розповіла, як готувати контент для соціальних мереж і пояснила, як адаптувати матеріали із сайту для публікацій у блогах та на платформах. Адже тексти, що з’являються на різних ресурсах, мають свої особливості, тому потрібно підлаштовуватися під формат кожної соцмережі.

Єлизавета Москвіна виокремила ключові принципи створення коротких та динамічних текстів:

  • радитися з колегами щодо перепакування матеріалів;
  • публікувати різний контент на платформах Instagram, Telegram, Facebook, TikTok тощо;
  • надихатись ідеями інших медіа та адаптувати їх під власну аудиторію;
  • тестувати нові формати подання інформації на різних платформах.

У другій частині тренінгу спікерка пояснювала учасникам, навіщо медіа загалом вести соцмережі, як залучати через них нову аудиторію, розширювати свої можливості та формувати сильний бренд, що може стати опорою в професійному зростанні. 

“Головне – не боятися експериментувати та тестувати формати!” – підсумувала вона.

Вікторія Яслик, комунікаційниця Медіабази Одеса, Херсон 

Liked the article?
Help us be even more cool!