ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

YouTube зобов'язав авторів контенту маркувати згенеровані ШІ відео

19.03.2024, 16:31
Фото – computerhoy.com

Автори YouTube-каналів тепер зобов’язані маркувати реалістичні відео, створені за допомогою штучного інтелекту. Компанія працює над своєю прозорістю щодо контенту, який може заплутати користувачів чи ввести їх в оману, повідомляє CNN.

Тепер, коли користувач завантажує відео на платформу, він побачить список запитань щодо свого контенту. Зокрема, це буде уточнення, чи його відео “змушує” реальну людину казати або робити щось, чого та насправді не робила, чи містить воно змінені кадри справжніх місць або подій чи реалістичні зображення ситуацій, які насправді не траплялися.

Ці уточнення мають запобігти введенню користувачів в оману через штучно створений контент, який часто буває складно відрізнити від справжнього. 

YouTube маркуватиме згенерований штучним інтелектом контент – додаватиме до опису такого відео ярлик, де буде зазначено, що воно містить “змінений чи штучно створений контент” і що “звук або зображення були суттєво змінені чи електронно згенеровані”. У разі відео на “чутливі” теми на кшталт політики цей ярлик буде розміщений просто на екрані.

Контент, створений за допомогою генеративних ШІ-функцій самого YouTube, які діють з вересня, також буде чітко маркований, повідомляла компанія торік.

YouTube вимагатиме від авторів маркування лише реалістично згенерованого контенту, який може справити на глядачів враження справжнього.

Автори не муситимуть позначати штучний чи згенерований ШІ контент, якщо той очевидно нереалістичний або “незначущий”, як-от згенерована анімація чи налаштування освітлення й кольору. 

Платформа повідомляє, що також не вимагатиме від авторів “інформації про те, чи ті використовували генеративний ШІ з метою продуктивності, зокрема для створення сценаріїв, концепцій відео чи автоматичних субтитрів”.

Автори, які систематично ігнорують маркування штучно створеного контенту, що має бути позначений, можуть зіткнутись із санкціями на кшталт видалення відео чи припинення монетизації їхніх відео.

Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук

Liked the article?
Help us be even more cool!