У школах Швеції більше часу приділятимуть друкованим книжкам та практиці письма
У Швеції діти молодшого шкільного віку з цього року будуть більше зосереджені на друкованих книжках, спокійному читанні та практиці письма і приділятимуть менше часу планшетам, самостійним онлайн-дослідженням та навичкам роботи з клавіатурою.
Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на АР.
Повернення до традиційніших способів навчання є відповіддю на занепокоєння політиків та експертів щодо того, чи не призвів гіперцифровий підхід до освіти в країні, зокрема впровадження планшетів у дитячих садках, до погіршення базових навичок учнів.
Міністерка освіти Швеції Лотта Едгольм, яка вступила на посаду 11 місяців тому в складі нового правоцентристського коаліційного уряду, була однією з найбільших критиків тотального впровадження технологій.
“Шведським учням потрібно більше підручників. Фізичні книги важливі для навчання учнів”, – заявляла Едгольм у березні.
У серпні вона заявила, що уряд хоче скасувати рішення Національного агентства освіти про обов'язкове використання цифрових пристроїв у дошкільних навчальних закладах.
Міністерство також планує піти далі й повністю припинити цифрове навчання для дітей віком до шести років, повідомили AP у відомстві.
Хоча учні країни мають вищий за середній європейський показник уміння читати, міжнародне дослідження рівня читання чотирикласників “Прогрес у міжнародному дослідженні читацької грамотності” показало, що в період з 2016 по 2021 рік серед шведських дітей спостерігався спад у цій сфері.
У 2021 році шведські чотирикласники в середньому отримали 544 бали, що нижче за середній показник у 555 балів у 2016 році. Однак їхні результати все одно поставили країну на сьоме місце у світі поруч з Тайванем за найвищим загальним тестовим балом.
Для порівняння: Сінгапур, який очолив рейтинг, за той самий період покращив свої результати з читання з 576 до 587 балів, а середній бал з читання в Англії знизився лише незначно – з 559 у 2016 році до 558 у 2021-му.
Деякі недоліки в навчанні можуть бути наслідком пандемії коронавірусу або відбивати дедалі більшу кількість учнів-іммігрантів, для яких шведська не є рідною мовою. Але надмірне використання екранів під час шкільних уроків може призвести до відставання молоді в основних предметах, кажуть експерти в галузі освіти.
Швидке впровадження цифрових засобів навчання також раніше спричиняло занепокоєння з боку агентства ООН з питань освіти і культури.
Як повідомляв ІМІ, у серпні директорка Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ у Європі та Центральній Азії Реджина Де Домініцис заявила, що українські діти демонструють втрату знань, оскільки війна та пандемія Covid-19, що передувала їй, зривають навчальний процес.
Help us be even more cool!