ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Twitter призначив в Індії представника з розв'язання образ

12.07.2021, 12:28
Фото – Jeff Chiu / AP
Фото – Jeff Chiu / AP

Компанія Twitter після більш ніж місяця конфлікту з урядом Індії призначила у країні представника з питань розв'язання образ (Grievance Redressal Officer). Таку людину в Індії має призначати кожен ІТ-гігант для регулювання контенту на платформі.

Про це повідомляє Громадське з посиланням на NDTV.

Наприкінці травня 2021 року в Індії набули чинності положення про “посібник щодо посередництва й кодекс цифрової медіаетики”. Вони спрямовані на регулювання контенту великих онлайн-платформ.

Ці правила передбачають, що кожна соцмережа з кількістю користувачів понад 5 мільйонів повинна призначати представника з питань вирішення образ: він має бути жителем Індії, а його контактні дані повинні бути у вільному доступі.

Цей представник має бути контактною особою для розв'язання конфліктів, які виникають унаслідок публікації певного контенту онлайн. Положення також прописують спеціальний механізм вирішення скарг і повідомлення про них.

5 червня Twitter заявив, що виконуватиме положення, й дещо пізніше призначив тимчасового представника на цю посаду. Але вже до кінця місяця посада стала вакантною. Водночас інші ІТ-гіганти, як-от Facebook чи Amazon, представників уже призначили.

Після цього уряд Індії в одному із судів заявив, що Twitter не виконав положення закону і вже не може посилатися на те, що не відповідає за розміщений у соцмережі контент, щоб уникнути відповідальності.

Як зазначає TechCrunch, це фактично означає, що за будь-яку образу чи неприємний допис, опублікований у Twitter, до відповідальності могли б притягнути саме соцмережу, а не автора образи чи допису. В Індії Twitter користуються понад 100 мільйонів користувачів.

Імовірно, саме тому 11 липня Twitter оголосив, що призначив постійного представника з питань розв'язання образ в Індії. Соцмережа також оприлюднила звіт про вирішення скарг на контент на платформі.

Згідно з ним, з 26 травня до 25 червня Twitter отримав 38 скарг, видалив 133 дописи й заблокував понад 18 тисяч акаунтів, які порушували правила платформи, зокрема пропагували тероризм чи публікували відвертий контент.

Liked the article?
Help us be even more cool!