ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Шведське суспільне радіо стало першим великим європейським мовником, що відмовився від Twitter

18.04.2023, 18:00
Фото – Jeff Chiu / AP
Фото – Jeff Chiu / AP

Шведське суспільне радіо оголосило про відмову від Twitter, стаючи першим європейським суспільним мовником, який приєднався до трьох північноамериканських, що пішли з цієї соцмережі за останній тиждень. Про це пише Reuters.

У мовнику заявили, що причиною такого рішення стало те, що Twitter втратив актуальність серед шведської аудиторії.

"Слухачі просто познаходили інші платформи. З огляду на це Sveriges Radio ухвалило рішення призупинити або видалити свої останні акаунти", – заявив у своєму дописі голова відділу соцмереж Шведського радіо Крістіан Ґіллінґер.

Протягом минулого тижня американські мовники NPR і PBS та канадський CBC відмовилися від Twitter через те, що платформа додала до їхніх акаунтів нову позначку, назвавши їх "фінансованими урядом ЗМІ".

Наразі нововведення діє в Північній Америці, але не в західній Європі: Шведське радіо, британська ВВС та інші ЗМІ позначено як "фінансовані громадськістю". Ґіллінґер стверджує, що Шведське радіо така позначка влаштовувала: "За чинним визначенням, цей опис фінансової моделі Шведського радіо є коректним".

Великі західні мовники заявляють, що існує чітка відмінність між ЗМІ, що фінансовані громадськістю, але мають незалежні редакції, та ЗМІ, контрольованими урядом.

Шведське радіо є найбільшою радіокомпанією Швеції (у 2021 щотижнева кількість слухачів дорівнювала 7,4 мільйона) і вело сторінку у Twitter з 2009 року. Мовник заявив, що інтерес шведів до цієї соцмережі впав, посилаючись на звіт, де йдеться, що лише 7% шведів використовують Twitter щоденно; водночас для Facebook та Instagram цей показник становить 53% та 48% відповідно.

Ґіллінґер повідомив, що більшість акаунтів мовника будуть видалені, а решта – позначені як неактивні. Окремі журналісти, які працюють на Шведському радіо, можуть використовувати Twitter як завгодно.

Втім, за словами Ґіллінґера, той факт, що Twitter скоротив свій робочий колектив, викликає занепокоєння і може негативно вплинути на спроможність платформи боротися з ботами, дезінформацією та шкідливим контентом.

Як повідомляв ІМІ, соцмережа Twitter позбавила головний обліковий запис видання "New York Times" позначки верифікації. До цього напередодні закликав власник компанії Ілон Маск, коли дізнався, що медіа відмовляється платити за підписку Twitter Blue.

З 1 квітня Twitter почав проводити ревізію та припиняти дію "синіх галочок верифікації", отриманих до купівлі компанії Ілоном Маском. 

До купівлі соцмережі Маском сині галочки видавали безкоштовно, вони відзначали верифіковані облікові записи фізичних та юридичних осіб.

Тепер галочку можна придбати, оформивши підписку Twitter Blue. Для тих, хто підпишеться з комп'ютера, вартість підписки становить $8 на місяць, а для мобільних пристроїв – $11. Змінились і кольори галочок: сині залишилися в приватних користувачів, золоті – у великих компаній, а сірі – в урядових організацій.

З 15 квітня лише верифіковані акаунти можуть потрапляти в рекомендації та брати участь в голосуваннях у Twitter.

Liked the article?
Help us be even more cool!