ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

RT повідомляє, що Франція розпочала розслідування щодо їхнього каналу

03.02.2022, 17:43

Російський телеканал RT повідомляє, що французький медіарегулятор Arcom розпочав розслідування щодо подання інформації телеканалом RT France. 

Про це інформує Радіо Свобода з посиланням на RT та французький журнал Challenges.

“Кілька асоціацій повідомили про недогляди у висвітленні криз, таких як виступи “жовтих жилетів” або ситуація в Сирії та Центральноафриканській Республіці”, – йдеться в матеріалі французького журналу (цитата з RT).

Телеканал запросив розʼяснення в регулятора, але відповіді поки що не отримав. Керівник RT France Ксенія Федорова заявила, що це спланована акція, оскільки інформація про перевірку зʼявилася наступного дня після заборони мовлення RT у Німеччині.

Як повідомляв ІМІ, 1 лютого Німеччина заборонила мовлення німецькомовної версії російського державного телеканалу RT DE у ФРН через відсутність ліцензії. 

У відповідь МЗС Росії заявило, що анулює акредитації всіх співробітників російського бюро німецької телерадіокомпанії Deutsche Welle, закриє його кореспондентський пункт і припинить мовлення на своїй території.

29 вересня 2021 року відеохостинг YouTube видалив два канали російського державного телеканалу Russia Today (RT) німецькою мовою – RT DE і Der Fehlende Part. У Google повідомили, що канали були видалені через поширення неправдивої інформації про коронавірус.

16 грудня 2021 року відеохостинг YouTube видалив новий канал російського державного телеканалу Russia Today (RT) DE-RT auf Sendung.

Державний російський канал RT скористався сербською ліцензією, щоб вести трансляцію в Німеччині, оскільки німецький регулятор не надав йому такого дозволу.

Liked the article?
Help us be even more cool!