ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

RT використав сербську ліцензію, щоб обійти заборону на трансляцію в Німеччині

20.12.2021, 12:36
Фото – RT
Фото – RT

Державний російський канал RT скористався сербською ліцензією, щоб вести трансляцію в Німеччині, оскільки німецький регулятор не надав йому такого дозволу.

Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Radio Slobodna Evropa.

Так, німецька державна установа, що відповідає за ЗМІ (MABB), звернулася до мовника російської державної програми RT DE (раніше відомої як Russia Today) за поясненнями та причиною, чому після отримання ліцензії в Сербії вона веде мовлення на німецькому ринку.

“Сьогодні ми розпочали судовий розгляд і вимагаємо пояснень від (державного) мовника Росії до кінця року”, – заявили в MABB.

Ліцензію на мовлення програми RT DE і Сербії видав 6 грудня Сербський регуляторний орган електронних медіа (REM).

Водночас закони Німеччини не дозволяють транслювати на її території іноземні державні телеканали, зокрема RT як медіа, що фінансується Кремлем.

На сайті RT зазначено, що вони отримали дозвіл на кабельну та супутникову передачу в Сербії, але, “за попередньою оцінкою, це недостатня (правова) основа для поширення програми в Німеччині”, констатує німецький регулятор.

Надавши ліцензію RT DE, Сербія дозволила російському державному каналу охопити глядачів у Німеччині. У такий спосіб канал обійшов німецькі норми, які забороняють трансляцію телеканалів в іноземній державній власності, повідомила одна з членів REM Юдіта Попович.

REM є установою в Сербії, яка ухвалює рішення щодо зазначених дозволів.

Президент Ради REM Олівера Зекіч 17 грудня підтвердила агентству Fonet, що REM видав ліцензію на запит ЗМІ “RT auf Deutsch (RT DE)”.

Вона зазначила, що ліцензія є “технічно нейтральною”, що означає, що з її видавання медіадім отримує право на надання медіапослуги через кабельну, супутникову та електронну мережу зв’язку IPTV.

Тоді як Зекіч стверджує, що ліцензія була видана “на підставі закону та Європейської конвенції про транскордонне телебачення”, Юдіта Попович вважає, що це питання не досить врегульоване законодавством Сербії.

Попович єдина з членів Ради на сесії 6 грудня проголосувала проти надання телеканалу RT DE ліцензії на мовлення.

Як повідомляв ІМІ, 16 грудня відеохостинг YouTube видалив новий канал російського державного телеканалу Russia Today (RT) DE-RT auf Sendung, створений для передання ефіру запущеного німецького мовлення RT.

29 вересня 2021 року відеохостинг YouTube видалив два канали російського державного телеканалу Russia Today (RT) німецькою мовою – RT DE і Der Fehlende Part. У Google повідомили, що канали були видалені через поширення неправдивої інформації про коронавірус.

Liked the article?
Help us be even more cool!