ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Оксана Романюк: «Ініціатором комунікації мають бути громадські активісти, а не журналісти»

29.11.2016, 19:34

 

 

 

«Ініціатором комунікації мають бути громадські активісти, а не журналісти. Журналісти лише приходять на захід, збирають інформацію та йдуть. Існує ключове непорозуміння, хто є ініціатором комунікації», Оксана Романюк, спікерка «Медіа та громадське суспільство: поєднання зусиль».

Півроку тому Інститут масової інформації проводив дослідження в регіонах України, було опитано 114 активістів. Питання стосувалися їхнього ставлення до журналістів, які проблеми та питання виникають. Лише 6% громадських активістів відповіли, що вони задоволені роботою журналістів. Тоді ми запитали, як вони (активісти) оцінюють свої прес-релізи. Половина відповіла – ідеально, ще 30% сказали, що мають певні недоліки. Потім це питання поставили журналістам: як ви оцінюєте те, що ви отримуєте від активістів? Журналісти сказали, що 90% це мрії та «вода».

У прес-релізі мають бути контретні факти. Якщо громадські активісти хочуть бути успішними зобов`язані розповідати про конкретні факти з цифрами, важлива також внутрішня комунікація всередині команди. Кожен член команди має бути проінформований про те, що ви робите, для чого тут зібралися, в чому полягає мета. Коли кожен буде палати цією ідеєю, журналісти переведуть цю картинку якісно, вони будуть задоволені, тому вони прийдуть ще раз на ваш захід.

Варто ще зазначити кілька зауважень журналістів до громадських активістів:

  • По-перше, ЯКІСТЬ МАТЕРІАЛІВ.

Не варто писати про плани, думки. Необхідно писати про конкретні факти, цифри. На заході, який ви організовуєте, необхідно мати роздаткові матеріали: роздрукували прес-реліз відразу роздайте журналістам.

  • По-друге, РЕАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ПРИВОДИ.

Часто трапляються випадки, коли громадські активісти збирають журналістів і проводять неякісну преску «для галочки». Варто пам`ятати за кожною подією має чітко стояти конкретна цифра, конкретне досягнення, історія.

  • По-третє, ЧАС-МІСЦЕ.

Добре, коли громадські активісти та журналісти дружать у соціальних мережах. Але якщо активіст зранку пише «у нас сьогодні в першій годині акція протесту, чекаємо», то так не має бути, оскільки журналісти зранку мали планірку, у них день вже розпланований. Вони не можуть зірватися і прийти на захід лише тому, що ви добре спілкуєтесь або друзі на фейсбуці. Це робота, і вона має бути спланована. Події мають бути проанонсовані попередньо, в ідеалі – за тиждень.

  • По-четверте, ПРОЗОРІСТЬ ГРОМАДСЬКИХ ІНІЦІАТИВ.

Кожен має бачити, хто фінансує вашу організацію, хто є ініціатором. Необхідно ретельніше підготувати цю інформацію, якщо хочете, щоб у вас була добра репутація та журналісти ходили до вас на заходи.

Промова була озвучена на обговоренні «Медіа та громадське суспільство: поєднання зусиль», яке проходило 29 листопада в рамках «Форуму розвитку громадського суспільства».

Liked the article?
Help us be even more cool!