ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Окружний адмінсуд Києва відкрив провадження щодо анулювання ліцензії NewsOne

22.10.2019, 14:38
Фото з prm.ua
Фото з prm.ua

Окружний адміністративний суд Києва (ОАСК) відкрив провадження у справі про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на сайт ОАСК.

"Справа розглядатиметься в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними в справі матеріалами", – повідомляється на сайті ОАСК у вівторок.

Як повідомляв ІМІ, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення подала позов до ОАСК про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne.

5 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne через систематичне розпалювання ворожнечі в ефірі каналу. 

5 вересня телеканал NewsOne заявив, що розцінює рішення Нацради звернення до суду з позовом про анулювання ліцензії як наступ на свободу слова в Україні, впровадження цензури і спробу нової влади витіснити всі незалежні ЗМІ з теле- і радіопростору України.

6 вересня NewsOne звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з проханням визнати протиправним та скасувати рішення Нацради про призначення позапланової перевірки телеканалу.

У серпні член Нацради Сергій Костинський повідомив, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України звернеться до суду щодо анулювання ліцензії телеканалу NewsOne.

Як повідомив член Нацради Сергій Костинський, регулятор зафіксував порушення під час позапланової перевірки NewsOne у зв’язку з наміром каналу провести телеміст із російським телеканалом “Росія 1”.

24 липня представники телеканалу NewsOne дозволили членам робочої групи Національної ради з питань телебачення і радіомовлення провести перевірку у своїй редакції.

9 липня Нацрада вирішила провести позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) з огляду на заяви каналу про плани провести телеміст із забороненим до трансляції на території України російським телеканалом “Росія 1”. 

7 лютого 2019 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення про стягнення штрафу з телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”, Київ) в розмірі 25% суми ліцензійного збору (96 тис. 530 грн 25 коп.) за мову ворожнечі.

26 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в продовженні цифрових ліцензій на мовлення в регіональному мультиплексі МХ-5 п’яти регіональним компаніям, які мовили під логотипом “112 Україна”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!