ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада подала позов до суду з проханням анулювати ліцензію NewsOne

02.10.2019, 15:36
Фото – NewsOne
Фото – NewsOne

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення просить суд анулювати ліцензію на мовлення, видану ТОВ “Новини 24 години” (логотип NewsOne).

Відповідний позов надійшов до Окружного адміністративного суду міста Києва, повідомляється на сайті Окружного адмінсуду.

Наразі суд вирішує питання щодо відкриття провадження за цією адміністративною справою.

Як повідомляв ІМІ, 5 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne через систематичне розпалювання ворожнечі в ефірі каналу. 

5 вересня телеканал NewsOne заявив, що розцінює рішення Нацради звернення до суду з позовом про анулювання ліцензії як наступ на свободу слова в Україні, впровадження цензури і спробу нової влади витіснити всі незалежні ЗМІ з теле- і радіопростору України.

6 вересня NewsOne звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з проханням визнати протиправним та скасувати рішення Нацради про призначення позапланової перевірки телеканалу.

У серпні член Нацради Сергій Костинський повідомив, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України звернеться до суду щодо анулювання ліцензії телеканалу NewsOne.

Як повідомив член Нацради Сергій Костинський, регулятор зафіксував порушення під час позапланової перевірки NewsOne у зв’язку з наміром каналу провести телеміст із російським телеканалом “Росія 1”.

24 липня представники телеканалу NewsOne дозволили членам робочої групи Національної ради з питань телебачення і радіомовлення провести перевірку у своїй редакції.

9 липня Нацрада вирішила провести позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”) з огляду на заяви каналу про плани провести телеміст із забороненим до трансляції на території України російським телеканалом “Росія 1”. 

7 лютого 2019 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення про стягнення штрафу з телеканалу NewsOne (ТОВ “Новини 24 години”, Київ) в розмірі 25% суми ліцензійного збору (96 тис. 530 грн 25 коп.) за мову ворожнечі.

26 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в продовженні цифрових ліцензій на мовлення в регіональному мультиплексі МХ-5 п’яти регіональним компаніям, які мовили під логотипом “112 Україна”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!