ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Немаркована реклама, невиправдане насилля в сюжетах та гомофобія: на що скаржились ініціативі "Медіачек" у березні

07.04.2019, 15:33
Фото - Shutterstock

До кінця березня 2019 року в рамках ініціативи “Медіачек”, яка нещодавно стартувала за ініціативи ГО “Детектор медіа” та “Інститут масової інформації”, надійшло 16 скарг на неякісні журналістські матеріали, які порушують законодавство та професійні стандарти.

На жаль, не всі матеріали відповідали вимогам Методології скарг. Тож, користувачі скаржились не лише на журналістські матеріали, але і на Вікіпедію, блог народного депутата, гумористичні шоу. Відповідно, такі скарги не розглядались юристом, а ті, хто ці скарги надсилав, отримали обґрунтовану відмову.

Траплялось, що зміст скарги був незрозумілим, а відповісти заявнику, або хоча б уточнити, що саме його стривожило у матеріалі, виявилось неможливим, бо ж електронна пошта була фіктивною.

До розгляду в підсумку юристи ініціативи Медіачек взяли 5 скарг, і чотири висновки по них уже опубліковані на сайтах “Детектора медіа” та “Інституту масової інформації”.

Ці скарги стосувалися наступного:

Одна ж скарга стосувалась матеріалу про ринок електроенергії, і передана на розгляд Незалежній медійній раді та Комісії з журналістської етики.

Висновки щодо порушень у журналістських матеріалах також надіслали у медіа, в яких публікувались ці матеріали, однак наразі жодної відповіді ініціатива “Медіачек” натомість не отримала. Звісно, повідомлення про результати розгляду скарги отримали і ті, хто її подавав.

Нагадаємо, на сайтах “Детектор медіа” та “Інститут масової інформації” розміщено спеціальну форму для подання публічної скарги. Поскаржитися може кожен користувач, анонімні скарги не розглядаються. Цей механізм слугуватиме для оперативного консультування щодо порушень у ЗМІ. У випадку, якщо подані матеріали свідчать про наявність складної ситуації, організації передають скарги до розгляду в Комісію журналістської етики (КЖЕ) та Незалежну медійну раду (НМР).

Liked the article?
Help us be even more cool!