ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Нацрада перевірить телеканал Мураєва через вислови Лукаш та Пальчевського

17.06.2021, 13:18
Фото – "Детектор медіа"
Фото – "Детектор медіа"

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”), який показує програми телеканалу “Наш”, дві позапланові безвиїзні перевірки через висловлювання ворожнечі й ненависті з боку Олени Лукаш і Андрія Пальчевського.

Таке рішення Нацрада ухвалила на засіданні 17 червня, повідомляється на сайті регулятора. 

Як зазначає Нацрада, висловлювання Олени Лукаш і Андрія Пальчевського поширювали мову ворожнечі за національною та етнічною ознакою, містили приховані заклики до агресивних дій та зміни конституційного ладу й ознаки дезінформації. 

Зокрема, телеканал показав в ефірі 28 квітня передачу “Важливе” за участю Лукаш. У цій передачі політичне керівництво України, її союзники в боротьбі з російською агресією оцінювалися як джерело загрози й небезпеки, їм приписувалися вмотивовані дії та зловмисні наміри: “Для власти невероятно удобно, чтобы военные действия продолжались. Это снимает с нее ответственность за происходящее в стране, это дает возможность спокойно наживаться, грабить и затыкать рот всем оппонентам…” 

Висловлювання, які мають ознаки розпалювання національної ворожнечі й дискримінації за етнічним походженням, місцем проживання, звучали також в ефірі телеканалу “Максі-ТВ” 7 та 8 травня в передачі “П’ятниця. Вечір” за участю Пальчевського. Зокрема, звучали звинувачення на адресу жителів етнічної групи Галичини (рос. – Галиции) у нав’язуванні іншим територіям України “власного” історичного бачення розвитку України та негативному впливі на суспільство й державу. Галичина і її мешканці були протиставлені  іншим територіям України.

Нацрада зауважує, що під час повтору зазначених передач телеканал не вжив жодних редакційних заходів чи модерації для уникнення порушення законодавчих вимог і недопущення поширення мови ворожнечі.

Перевірки заплановано провести в період із 6 до 20 липня цього року. Ліцензіат повинен надати Національній раді необхідні документи й матеріали.

Крім того, Нацрада зазначила, що ці передачі є ідентичними до тих, які транслювалися на телеканалі “Наш”, через їхній показ Нацрада призначила 10 червня позапланові безвиїзні перевірки й цьому ліцензіатові.

Як повідомляв ІМІ, 13 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову безвиїзну перевірку телеканал “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”) через ретрансляцію телеканалу “Наш”, що порушує його власну програмну концепцію.

11 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення застосувала дві санкції за результатами перевірок двох компаній, що мовлять з логотипом “Наш”.

Зокрема, щодо телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”) ухвалено рішення звернутися до суду стосовно анулювання ліцензії, а ТОВ “Наш 365” оголошено попередження.

7 листопада 2018 року в ефір почав мовити інформаційний телеканал “Наш" (на базі нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ”), власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

30 жовтня 2019 року ТОВ “Наш 365”, власниками якого є співробітники каналу “Наш” / “Максі-ТВ”, отримав ліцензію на супутникове мовлення з логотипом “Наш”. ТОВ “Наш 365” засновано в листопаді 2018 року.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!