ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Нацрада застосувала санкції до двох телеканалів, що мовлять з логотипом "Наш"

11.03.2021, 17:15
Фото – YouTube Наш
Фото – YouTube Наш

11 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення застосував дві санкції за результатами перевірок двох компаній, що мовлять з логотипом “Наш”.

Про це повідомляється на сайті Нацради.

Так, щодо телеканалу “Максі-ТВ” (ТОВ “Наша Прага”) ухвалено рішення звернутися до суду стосовно анулювання ліцензії, а ТОВ “Наш 365” оголошено попередження.

Як зазначає Нацрада, “Максі-ТВ” всупереч власній ліцензії використовував логотип “Наш”. Також не було мовлення каналу за параметрами, вказаними в ліцензії, 17, 19 і 22 червня 2020 року. Перевірка телеканалу мала відбутися в період із 01.12.2020 до 18.12.2020, однак канал не надав Нацраді документів для здійснення перевірки.

Як зазначає Нацрада, ненадання ліцензіатом у всьому обсязі запитуваних документів є відмовою ліцензіата в проведенні перевірки й підставою для звернення до суду щодо анулювання ліцензії.

Планова виїзна перевірка ТОВ “Наш 365”, проведена 5 лютого, засвідчила, що ліцензіат використовує, крім передбаченого ліцензією супутникового ретранслятора AMOS-3, додатковий супутниковий ретранслятор ASTRA-4A, а це суперечить умовам його ліцензії.

Також цього дня в ефірі телеканалу транслювався рекламний ролик, озвучений недержавною мовою, що є порушенням частини першої статті 6 Закону України “Про рекламу” (мовою реклами є державна мова), частин першої і третьої статті 32 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” (мовою реклами в Україні є державна мова; мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова).

Отже, Національна рада визнала порушення ТОВ “Наш 365” частини сьомої статті 27, пунктів “а”, “е” частини першої статті 59 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” і оголосила йому попередження. 

Регулятор звернеться до уповноваженого із захисту державної мови з проханням вжити відповідних заходів реагування, передбачених чинним законодавством, у зв’язку з виявленими в діяльності товариства порушеннями.

Як повідомляв ІМІ, 7 листопада 2018 року в ефір почав мовити інформаційний телеканал “Наш" (на базі нішевого жіночого телеканалу “Максі-ТВ”), власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії “Наші”, Володимир Мураєв.

30 жовтня 2019 року ТОВ “Наш 365”, власниками якого є співробітники каналу Наш / Максі-ТВ, отримав ліцензію на супутникове мовлення з логотипом Наш. ТОВ Наш 365 засноване в листопаді 2018 року. 

Liked the article?
Help us be even more cool!