ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ІМІ закликало журналістів повідомляти про тиск власників

23.10.2012, 07:53
Інститут масової інформації (ІМІ) звернувся до всіх журналістів із закликом повідомляти про факти тиску на них зі сторони власників ЗМІ.
 
Приводом до Звернення став інцидент із звільненням журналістки Емми Антонюк із Чернівецького приватного телеканалу ТВА.
 
Як фіксували експерти ІМІ у "Барометрі свободи слова", це вже четвертий випадок звільнення журналіста через цензуру за період передвиборчої кампанії 2012.
 
Подаємо текст Зверення повністю.
 
Громадська організація «Інститут масової інформації» (ІМІ) закликає небайдужих журналістів повідомляти про факти отримання від керівників ЗМІ вказівок щодо журналістських матеріалів, які суперечать професійним стандартам і ведуть до введення в оману читачів.
 
ІМІ впродовж трьох років здійснює моніторинг дотримання професійних стандартів у засобах масової інформації. А саме: повноти, точності, достовірності поданої інформації, балансу основних точок зору на подію, відділення фактів від коментарів. У період виборчої кампанії особливо часто порушуються стандарти балансу та повноти інформації.
 
Крім того, ІМІ проводить оцінку на предмет замовності матеріалів («джинси») у ЗМІ, поданих без рекламного маркування. ІМІ виходить з того, що журналістський або редакційний матеріал має задовільняти інтереси читача (глядача), тоді як рекламний (в т.ч. «джинсовий») матеріал сприяє продажу певних товарів або підтриманню інтересу до певного товару чи особи (виходячи з ч. 3 ст. 9 ЗУ «Про рекламу»).
 
У разі виявлення достатніх ознак замовності матеріалу ІМІ розглядатиме питання надсилання відповідних звернень до податкових органів, органів захисту прав споживачів, Комісії з журналістської етики для реагування та накладення санкцій.
 
Висновки ІМІ щодо фактів недотримання журналістських стандартів будуть оприлюднені та доведені до відома широкої громадськості з метою унеможливлення маніпуляцій громадською думкою та для вироблення в суспільстві негативного ставлення до неякісної журналістики.
Liked the article?
Help us be even more cool!