Financial Times розробило додаток для аналізу гендерного балансу
Видання Financial Times розробило дашборд FT Diversify, який дає змогу уникнути гендерного розриву в репрезентації чоловіків і жінок, а також зробити матеріали цікавішими для жіночої аудиторії.
Про це повідомляє Повага з посиланням на Press Gazette.
Мета дашборду – зробити так, щоб жінки були так само добре репрезентовані, як і чоловіки.
За словами консультантки проєкту Дейзі Дональд, ідея створити дашборд виникла тоді, коли проводили фокус-групу для опису цільової аудиторії Financial Times.
“Це чоловік, він у капелюсі. Відвертається від мене й не слухає мене. Так описали цільову аудиторію видання”, – розповіла Дейзі Дональд на конференції “Майбутнє медіатехнологій” Press Gazette.
Як пише видання, таке уявлення висвітлює проблему Financial Times і більшості новинних онлайн-брендів у Великій Британії та США: читацька аудиторія сильно відхилена в бік чоловіків.
Зокрема, дослідження гендерного розриву в споживанні новин, опубліковане Press Gazette у липні, показало, що новинні сайти, починаючи від The Sun і Mirror і закінчуючи Reuters і Wall Street Journal, читають приблизно 75% чоловіків та 25% жінок.
У 2015 році в країні ухвалили закон, який вимагає від британських компаній звітувати про гендерні розриви в оплаті праці. Тож Financial Times вирішило стати “гостиннішим брендом для жінок і боротися з власною нестачею різноманітності аудиторії”.
Керівник проєкту FT Strategies Лукас Джонстон зазначив, що платформа показуватиме, як жінки взаємодіють з тим чи іншим контентом. Він вважає, що завдяки достатній репрезентації жінки більше цікавитимуться контентом, що дасть змогу збільшити аудиторію видання.
Дашборд аналізує текст і зображення та повідомляє редакторам і редакторкам про проблеми, пов’язані з нерівним представленням та використанням упереджень у контенті. Зокрема, чи обидві статі представлено в матеріалах як героїв чи експертів.
За словами Лукаса Джонстона, дашборд допомагає аналізувати, як зміни на сайті впливають на поведінку читачів і читачок.
“Дашборд демонструє, чи справді зміни в підході до контенту змінюють вашу аудиторію. Іншими словами, коли ви збільшуєте кількість історій про жінок у своєму контенті, чи більше жінок читають ваші статті. Судячи з роботи, яку ми провели з кількома видавцями, відповідь на це зазвичай ствердна”, – сказав він.
Дашборд містить аналіз настроїв для обміну думками про тональність висвітлення щодо чоловіків і жінок та аналітику – для розуміння, як це впливає на взаємодію із сайтом чоловіків і жінок. Також FT Diversify демонструє, які теми цікавлять жінок і чоловіків.
Help us be even more cool!