Facebook запустив у Франції проект по боротьбі з фейками напередодні виборів президента
Facebook разом з французькими ЗМІ запустили проект по боротьбі з поширенням неправдивих новин напередодні президентських виборів, повідомляє Медуза.
У співтовариство фактчекерів увійшли Le Monde, Agence France-Presse, BFM-TV, FranceInfo, France Médias Monde, L'Express, Libération і 20 Minutes.
Користувачі французької версії Фейсбук зможуть позначати новини в своїй стрічці як сумнівні, такі публікації відправлять на перевірку на спеціальний портал.
Якщо не менше двох видань підтвердять, що новина не відповідає дійсності, то для всіх користувачів публікація буде супроводжуватися прапорцем “Оскаржено незалежними фактчекерами”.
Подібну перевірку також запустив Google, який створив платформу CrossCheck. Партнерами пошуковика стали провідні французькі ЗМІ.
У грудні 2016 року Facebook запустила аналогічну процедуру в США, партнерами стали ABC News, Associated Press, FactCheck.org, Politifact і Snopes. Місяць потому проект стартував у Німеччині за сприяння Correctiv. Подібні спільноти планують створити і в інших країнах.
Help us be even more cool!