Держспоживінспекція вимагає від газети "Факти" пояснень щодо порушень закону про рекламу
Інспекція з питань захисту прав споживачів у м. Києві зобов’язала ТОВ “Редакція газети “Факти й коментарі” надати документи та письмові пояснення стосовно реклами препаратів компанії “Біонорика” “Тонзипрету” та “Симупрету”, з ознаками порушень вимог законодавства про рекламу. Про це йдеться у відповіді Інспекції на звернення Інституту масової інформації стосовно порушень газетою закону України “Про рекламу”.
“Інспекцією з питань захисту прав споживачів у м. Києві в межах повноважень, зазначених статтею 26 закону України “Про рекламу” та на доручення Держспоживінспекції України, розглянуто ваше звернення стосовно розповсюдження ТОВ “Редакція газети “Факти й коментарі” реклами препаратів компанії “Біонорика” “Тонзипрету” та “Симупрету”, з ознаками порушень вимог законодавства про рекламу.
У відповідності до порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. №693 Інспекцією зобов’язано ТОВ “Редакція газети “Факти й коментарі” надати документи та письмові пояснення стосовно порушень вимог ст.9 закону України “Про рекламу”.
В разі виявлення порушень до суб’єкта господарської діяльності будуть застосовані штрафні санкції згідно ста 27. закону України “Про рекламу”, - йдеться у листі на адресу ІМІ.
Нагадаємо, моніторинг «джинси» ІМІ виявив у газеті «Факти і коментарі» немарковану рекламу лікарських засобів. На шпальтах газети «Факти і коментарі» за 7 березня розміщено два рекламні матеріали, в яких лікарі рекламують лікарські засоби. Рекламні статті вміщено у двох рубриках «Практикум» та «Варто знати», які не прирівнюються виданням до рекламних.
Стаття 9 Ідентифікація реклами закону України "Про рекламу" передбачає, що реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації. Авторський матеріал, в якому привертається увага до конкретного товару, є рекламою і має бути вміщений під рубрикою "реклама" чи "на правах реклами".
Help us be even more cool!