Моніторинги та матеріали
Перейти до На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ
На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ
Перейти до Що там за поребриком: топ-5 українських кандидатів у Президенти в російських ЗМІ
Що там за поребриком: топ-5 українських кандидатів у Президенти в російських ЗМІ
Перейти до 9,8% матеріалів у регіональних медіа про кандидатів у Президенти були джинсою: дослідження ІМІ (виправлено)
9,8% матеріалів у регіональних медіа про кандидатів у Президенти були джинсою: дослідження ІМІ (виправлено)
Перейти до Топ-5 кандидатів на українських новинних сайтах: як і чи про всіх пишуть журналісти?
Топ-5 кандидатів на українських новинних сайтах: як і чи про всіх пишуть журналісти?
Перейти до Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–15 березня
Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–15 березня
Перейти до Кандидати у президенти на новинних сайтах: місяць до виборів
Кандидати у президенти на новинних сайтах: місяць до виборів
Перейти до Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 4–8 березня
Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 4–8 березня
Перейти до ЯК УКРАЇНСЬКІ МЕДІА ЗДАВАЛИ ТЕСТ “ЯКЕ ТИ 8 БЕРЕЗНЯ”?
ЯК УКРАЇНСЬКІ МЕДІА ЗДАВАЛИ ТЕСТ “ЯКЕ ТИ 8 БЕРЕЗНЯ”?
Перейти до Моніторингове дослідження гендерного балансу в українських онлайн-ЗМІ. Лютий 2019
Моніторингове дослідження гендерного балансу в українських онлайн-ЗМІ. Лютий 2019
Перейти до Моніторинг дотримання професійних стандартів в інтернет-ЗМІ. Перша хвиля
Моніторинг дотримання професійних стандартів в інтернет-ЗМІ. Перша хвиля
Перейти до Джинса в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–17 лютого 2019 року