ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Зеленський запевнив, що питання держфінансування ATR вирішиться найближчим часом

26.02.2020, 11:18
Фото – скриншот з відео Радіо Свобода
Фото – скриншот з відео Радіо Свобода

Президент України Володимир Зеленський запевнив, що питання держфінансування ATR вирішиться найближчим часом і канал продовжить своє мовлення. Про це він сказав під час виступу на форумі 26 лютого, присвяченому Дню кримського спротиву російській окупації, повідомляє LB.ua.

За словами Зеленського, жителям окупованого Криму потрібне об'єктивне джерело інформації, і пообіцяв забезпечити державну підтримку кримськотатарському телеканалу ATR.

“Я хочу запевнити, що канал ATR продовжить своє мовлення. Ніхто не позбавить їх державної підтримки. Це питання вирішиться найближчим часом”, – сказав президент.

Як повідомляв ІМІ, 24 лютого кримськотатарський телеканал ATR повідомив, що звернувся по фінансову підтримку до Європейського парламенту та Європейської комісії.

10 лютого кримськотатарський телеканал ATR заявив про блокування фінансування з державного бюджету і загрозу закриття. За інформацією каналу, частина цих коштів надійшла на рахунок ATR, але їх заблокувало казначейство.

У зв'язку з блокуванням фінансування телеканал запустив марафон #SaveATR – з ефірами без ведучих і гостей. 

11 лютого міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський заявив, що нині відомство перебуває в пошуку вирішення ситуації з телеканалом ATR.

Раніше власник ATR Ленур Іслямов повідомив, що через недофінансування з державного бюджету на ATR скорочено 45% колективу.

У другій половині 2019 року ATR недоотримав від держави 15 млн грн. Телеканал одержує фінансову підтримку з державного бюджету з 2016 року за кошт бюджетної програми розселення та облаштування кримських татар та осіб інших національностей, депортованих з території України.

ATR – перший кримськотатарський телеканал. 31 березня 2015 року припинив мовлення через невидавання ліцензії тимчасовою російською окупаційною владою. З вечора 17 червня 2015 року канал відновив мовлення з Києва.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!