Завдяки "Медіа-каві" на допомогу військовим вдалося зібрати 10 млн грн

Фото – фейсбук “Медіа-кава”
Завдяки благодійному аукціону “Медіа-кава” вдалося зібрати орієнтовно 10 млн гривень на допомогу українським військовим. Зібрані кошти спрямують на підтримку військових Сил спеціальних операцій Збройних сил України. Це сума за весь час існування проєкту.
Про це повідомляється у фейсбук-групі проєкту “Медіа-кава” 16 квітня.
Проєкт “Медіа-кава” виріс із регіонального до міжнародного рівня. Завдяки благодійному аукціону можна придбати зустріч з відомими медіамейкерами та купити різні речі, якщо ставка стане переможною.
Також на сторінці фейсбук-групи “Медіа-кави” опублікували відео про те, як учасники аукціону допомагають військовим.
Нагадаємо, станом на сьогодні одним з найдорожчих лотів “Медіа-кава” є кавування з журналістом “Української правди” Михайлом Ткачем, яке продали на аукціоні за більш ніж мільйон гривень. У жовтні 2023 року п’ятеро учасників оплатили можливість зустрітися та випити кави з ним (1 030 000 грн). А найдорожчим лотом 2024 року є продана кава із Валерієм Залужним. Зокрема, у 2024 році завдяки участі Надзвичайного та Повноважного Посла України у Великій Британії, ексголовнокомандувача Збройних сил України “Медіа-кава” зібрала 1,1 млн гривень.
“Медіа-кава” почалася з проєкту “Кава з волонтером”, який започаткувала у 2015 році група волонтерів. Авторкою проєкту та ідейною натхненницею є волинська волонтерка і зооволонтерка Вероніка Федосова-Цибульська. Перший каволот після повномасштабного вторгнення Росії в Україну з’явився 10 травня 2022 року.
15 квітня цього року благодійному аукціону “Медіа-кава” виповнилося 10 років.
Help us be even more cool!