Застосунок для прослуховування новин Curio може створювати персоналізовані аудіовипуски за допомогою ШІ
Curio – стартап-платформа для перетворення журналістських матеріалів на фахово начитані аудіо – звернулася до технології ШІ для створення персоналізованих аудіовипусків за запитом користувача, пише TechCrunch.
На сьогодні компанія вже має велику добірку якісного журналістського матеріалу, офіційно наданого партнерами на кшталт The Wall Street Journal, The Guardian, The Atlantic, The Washington Post, Bloomberg, New York Magazine тощо, на якому й була натренована ця модель ШІ, створена на базі технологій OpenAI. Тепер користувачі Curio можуть запитати нового ШІ-помічника "Ріо" про щось, що вони хочуть дізнатися, й отримати у відповідь начитану аудіодоріжку, яка міститиме лише перевірений фактаж – не "галюцинації" ШІ.
Також компанія сьогодні анонсувала додаткову стратегічну інвестицію від голови TED Кріса Андерсона, який раніше інвестував у проєкт Series A від Curio. Перед цим Curio зібрала понад $15 мільйонів від інвесторів, зокрема EarlyBird, Draper Esprit, Cherry Ventures, Horizons Ventures, 500 Startups та інших.
Curio була заснована у 2016 році колишнім бізнес-стратегом ВВС Ґовіндом Балакрішнаном і лондонським юристом Срікантом Чакраварті. Проєкт був задуманий як підписка, яка надає доступ до бібліотеки журналістських матеріалів, начитаних на аудіо. Для цього компанія уклала партнерства з десятками медіаорганізацій, здобувши дозвіл на використання їхнього контенту, який потім начитувався акторами озвучення й додавався в застосунок Curio. Така система є кращою за новинні аудіосервіси на кшталт Pocket, де користувачі зберігають статті, щоб прослухати їх пізніше, адже контент Curio начитаний реальними людьми, а не роботом.
Додавши функцію ШІ, Curio може створювати й персоналізовані аудіозаписи, не обмежуючись добіркою журналістських аудіоматеріалів. Компанія вважає, що це може стати потужним прецедентом належного використання ШІ на тлі обґрунтованих занепокоєнь щодо ШІ-чатботів, які видають недостовірну інформацію чи вигадані факти, коли не знають правильної відповіді на запит, – це називається "галюцинацією". Так, ми вже бачили, як ШІ поширює брехню, коли Google і Microsoft показали свої нові ШІ-пошуковики.
Натомість ШІ-модель Curio не буде у відповідь на запит видавати нічого "вигаданого", адже вона поєднуватиме уривки аудіо з уже наявного каталогу, фактично створюючи короткі випуски подкасту, де ви можете дізнатися про певну тему з якісних, перевірених журналістських джерел.
Компанія пропонує використовувати функцію ШІ для запитів на кшталт "Розкажи мені про можливості миру в Україні", "Яке майбутнє їжі?", "Розкажи мені про боргову стелю США", "Розкажи мені, чому Вермер великий митець" або "У мене є 40 хвилин, розкажи мені новини про ШІ".
Цей ШІ не може видавати інформацію про свіжі новини, адже перетворення статей на начитане аудіо потребує часу. Втім, за його допомогою можна дізнаватися детальніше про різні теми.
"Ми не розглядаємо ШІ як інструмент для управління інформацією, – зазначає Турн. – Радше як інструмент відкриття інформації. Ми вважаємо, що завдання ШІ – знаходити дуже цікавий контент і шляхи прив’язати його до актуальних тем, але управління досі здійснюється людьми й голоси теж залишаються людськими".
Help us be even more cool!