ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

YouTube видалив інформаційні канали угруповання "ЛНР"

04.02.2022, 11:02
Фото – vgolos.com.ua
Фото – vgolos.com.ua

Відеохостинг YouTube видалив канали угруповання “ЛНР” – “державного інформаційного агентства Луганський Інформаційний Центр, державної телерадіокомпанії ЛНР та пресслужби управління Народної міліції Республіки”.

Про це повідомляє  окупаційний пропагандистський ресурс “Луганський Інформаційний Центр”.

Ресурс обурений, що YouTube видалив канали “вночі без пояснення причин”. 

Як повідомляв ІМІ, 4 лютого відеоплатформа YouTube заблокувала телеканали з оточення народного депутата ОПЗЖ Віктора Медведчука “Перший незалежний” та UkrLive, щодо яких запроваджено санкції РНБО.

Раніше Нестор Шуфрич придбав 60% акцій телеканалу “Перший незалежний” (ТОВ “Тайм медіа”), який організували працівники та менеджери санкційних телеканалів ZIK, NewsOne і “112 Україна”. 

28 жовтня Нестор Шуфрич став власником ТОВ “Телепростір” (телеканал UkrLive).

2 лютого 2021 року Президент України Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони від 2 лютого 2021 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке передбачає запровадження на п'ять років санкцій проти народного депутата Тараса Козака та юридичних осіб, що володіють телеканалами “112 Україна”, NewsOne та ZIK.

28 грудня 2021 року президент Володимир Зеленський увів у дію рішення РНБО щодо запровадження санкцій щодо компаній-власників телеканалів “Перший незалежний” та UkrLive. Санкції запровадили проти ТОВ “Медіахолдинг Новини”, ТОВ “Тайм Медіа” і ТОВ “Телепростір”.

Liked the article?
Help us be even more cool!