ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Шуфрич став співвласником телеканалу "Перший незалежний"

27.09.2021, 11:28
Фото – пресслужба Нестора Шуфрича
Фото – пресслужба Нестора Шуфрича

Народний депутат від "Опозиційної платформи – За життя" та голова Комітету Верховної Ради з питань свободи слова Нестор Шуфрич придбав 60% акцій телеканалу "Перший незалежний" (ТОВ "Тайм медіа").

Про це повідомила 24 вересня пресслужба нардепа у Facebook та сайт телеканалу 112.

За словами Шуфрича, він прийняв пропозицію журналістського колективу "Першого незалежного" про входження до складу співвласників з мажоритарною часткою.

"Відразу ж підписав угоду про моє невтручання в редакційну політику журналістського колективу. Конфлікт телеканалу "Перший незалежний" з Національною радою з питань телебачення і радіомовлення, який ставив під сумнів прозорість володіння, спонукав мене ухвалити це рішення", – сказав Шуфрич.

Також він запевнив, що не має фінансових зв'язків з Росією і "зробити терориста з мене буде неможливо".

За даними 112, Нестор Шуфрич став власником 60%, частка творчого колективу становить 40%.

Як повідомляв ІМІ, 18 лютого 2021 року супутниковий телеканал "Перший незалежний" створили колишні працівники санкційних каналів ZIK, "112 Україна" та NewsOne.

16 вересня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку телеканалу "Перший незалежний" (ТОВ "Тайм медіа", Київ). 

Власником ТОВ "Тайм медіа" зі 100% часткою зазначено ТОВ "Медіахолдинг "Новини". За інформацією ліцензіата, цією компанію володіють одразу 99 фізичних осіб, кожній з яких належить по 1%. Водночас 98 із них передали всі свої частки в управління одній особі – Панченко Діані Віталіївні, яка також є одним з 99 співвласників компанії і вказана її кінцевим бенефіціарним власником.

Нацрада зазначила, що інформація про повне, 100% володіння компанією лишається невідомою, оскільки в наданих документах ліцензіат інформує лише про 99% володіння статутним капіталом компанії, які перебувають в управлінні та власності Діани Панченко. 

2 лютого 2021 року Президент України Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони від 2 лютого 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке передбачає запровадження на п'ять років санкцій проти народного депутата Тараса Козака та юридичних осіб, що володіють телеканалами "112 Україна", NewsOne та ZIK.

18 лютого телеканали "️112 Україна", ZIK та NewsOne, які раніше входили до Медіахолдингу "Новини", створили новий холдинг з аналогічною назвою, його статутний капітал – 100 гривень. Серед засновників, зокрема, гендиректор "112 Україна" Єгор Бенкендорф.

24 лютого в каналу "Перший незалежний" змінився власник: ним стало ТОВ "Медіахолдинг "Новини", яке створили 18 лютого 100 працівників "каналів Медведчука".

26 лютого 2021 року Павло Єгоричев, який є директором ТОВ "Новий формат ТВ" та головою в ТОВ "ТВ Вибір", що входять до медіагрупи Тараса Козака, став керівником ТОВ "Тайм Медіа" й львівського каналу "Перший незалежний".

Того ж дня почалося мовлення "Першого незалежного" в новому форматі, але за годину його відімкнули.

Liked the article?
Help us be even more cool!