Влада Івано-Франківщини готова отримувати запити через e-mail
20.03.2012, 06:03
Більшість органів публічної влади (ОПВ) Івано-Франківщини готові до використання електронної пошти як основного інструменту подання запитів на інформацію. Про це йдеться у моніторингу Центра громадської адвокатури, який досліджував проблеми впровадження Закону України «Про доступ до публічної інформації» у області.
Запити на інформацію були подані електронною поштою до всіх органів публічної влади, окрім сімох райрад та однієї райдержадміністрації (до цих органів публічної влади подавались запити на інформацію поштою).
Щодо статистики надання відповідей на запити на інформацію, 80% органів публічної влади, що брали участь в моніторингу, надали відповіді на запити. 20 % відповідей не надали. Не надали відповідь на запити на інформацію: п’ять райрад та дві райдержадміністрації.
Таким чином, відсоток ненадання відповідей на запити на інформацію серед районних рад становить 36 % (64% - надали), серед райдержадміністрацій – 14% (86% не надали).
Також у висновках моніторингу зазначено, що органи виконавчої влади ефективніше використовують електронну пошту, ніж органи місцевого самоврядування.
Крім того, згідно моніторингу, розпорядники інформації надавали вичерпну відповідь на запити на інформацію і рідко коли надсилали проміжну відповідь з повідомлення про продовження розгляду запиту до 20 днів. Це означає, що ОПВ на районному рівні справляються з обробкою великих та складних запитів, зазначається у моніторингу.
У свою чергу, 85% відповідей на запити на інформацію органи публічної влади надіслали через електронну пошту на публічну електронну (опубліковану на веб-сайті) адресу, 15%- ні.
„Якщо на веб-сайті є зазначена електронна пошта, на яку можна відправити запити, то вона працює. Викликає побоювання те, що більшість електронних скриньок знаходяться не в доменах офіційних веб-сайтів ОПВ, що може сприяти зменшенню рівня інформаційної безпеки”, - йдеться у моніторингу.
Довідка. Даним моніторином досліджуються проблеми впровадження Закону України «Про доступ до публічної інформації» у Івано-Франківській області, на скільки існує готовність виконувати його вимоги щодо забезпечення доступу до публічної інформації, в тому числі пасивного доступу, самостійного оприлюднення інформації та актів, та з якими
перешкодами стикаються запитувачі інформації та органи публічної влади в цій сфері.
Метою дослідження є вивчення практик здійснення заходів організації доступу до публічної інформації в запровадженні в дію Закону України «Про доступ до публічної інформації» місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування.
В дослідженні брали участь місцеві державні адміністрації, районні ради, міста обласного значення Івано-Франківської області.
Моніторинг проходив у рамках проекту «Підвищення прозорості та покращення доступу до нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії, проектів нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування» за підтримки програми «Верховенство права» Міжнародного фонду «Відродження».
Дослідження тривало протягом серпня-вересня 2011 року.
ІМІ
Запити на інформацію були подані електронною поштою до всіх органів публічної влади, окрім сімох райрад та однієї райдержадміністрації (до цих органів публічної влади подавались запити на інформацію поштою).
Щодо статистики надання відповідей на запити на інформацію, 80% органів публічної влади, що брали участь в моніторингу, надали відповіді на запити. 20 % відповідей не надали. Не надали відповідь на запити на інформацію: п’ять райрад та дві райдержадміністрації.
Таким чином, відсоток ненадання відповідей на запити на інформацію серед районних рад становить 36 % (64% - надали), серед райдержадміністрацій – 14% (86% не надали).
Також у висновках моніторингу зазначено, що органи виконавчої влади ефективніше використовують електронну пошту, ніж органи місцевого самоврядування.
Крім того, згідно моніторингу, розпорядники інформації надавали вичерпну відповідь на запити на інформацію і рідко коли надсилали проміжну відповідь з повідомлення про продовження розгляду запиту до 20 днів. Це означає, що ОПВ на районному рівні справляються з обробкою великих та складних запитів, зазначається у моніторингу.
У свою чергу, 85% відповідей на запити на інформацію органи публічної влади надіслали через електронну пошту на публічну електронну (опубліковану на веб-сайті) адресу, 15%- ні.
„Якщо на веб-сайті є зазначена електронна пошта, на яку можна відправити запити, то вона працює. Викликає побоювання те, що більшість електронних скриньок знаходяться не в доменах офіційних веб-сайтів ОПВ, що може сприяти зменшенню рівня інформаційної безпеки”, - йдеться у моніторингу.
Довідка. Даним моніторином досліджуються проблеми впровадження Закону України «Про доступ до публічної інформації» у Івано-Франківській області, на скільки існує готовність виконувати його вимоги щодо забезпечення доступу до публічної інформації, в тому числі пасивного доступу, самостійного оприлюднення інформації та актів, та з якими
перешкодами стикаються запитувачі інформації та органи публічної влади в цій сфері.
Метою дослідження є вивчення практик здійснення заходів організації доступу до публічної інформації в запровадженні в дію Закону України «Про доступ до публічної інформації» місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування.
В дослідженні брали участь місцеві державні адміністрації, районні ради, міста обласного значення Івано-Франківської області.
Моніторинг проходив у рамках проекту «Підвищення прозорості та покращення доступу до нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії, проектів нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування» за підтримки програми «Верховенство права» Міжнародного фонду «Відродження».
Дослідження тривало протягом серпня-вересня 2011 року.
ІМІ
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!