У жовтні різко зросло охоплення українських комерційних сайтів, Facebook та YouTube
У жовтні різко зросло охоплення українських e-commerce сайтів, Facebook та YouTube. Про це свідчать дані щомісячного дослідження Kantar TNS CMeter за жовтень, повідомляє Watcher.
Як пише видання, Youtube.com і Facebook.com продовжують нарощувати свою аудиторію, збільшуючи відрив від інших конкурентів.
Також значне зростання в жовтні показує і e-commerce сегмент. Rozetka.com.ua зросла майже на 7%, Prom.ua майже на 4%, а у Aliexpress.com охоплення зросло на 2%.
Водночас продовжують втрачати аудиторію російські проекти. Yandex.ua за місяць зменшив охоплення на 3%, втративши одразу 4 позиції (опустився з 12 на 16 місце).
ВКонтакте, після різкого падіння в попередні місяці, в жовтні стабілізував своє охоплення. Одноклассники закривають першу ТОП-25 популярних сайтів.
Help us be even more cool!